Startul tranzacționării acțiunilor la bursa din New York a avut loc pe 21 iulie 2021, sub simbolul „VTEX”.
VTEX intenționează să utilizeze veniturile nete din această ofertă în scopuri corporative generale, care pot include investiții pentru dezvoltarea de soluții software, produse sau tehnologii, investiții în extinderea internațională a operațiunilor sale, finanțarea viitoarelor fuziuni posibile, achiziții sau investiții în afaceri complementare și menținerea lichidității.
„Epoca software-ului monolitic se apropie de sfârșit, în timp ce platformele conectate preiau treptat conducerea. VTEX se află în centrul acestei revoluții, ajutând afacerile să stimuleze transformarea comerțului digital și să construiască experiențe personalizate pentru clienții lor”, a declarat Geraldo Thomaz, co-CEO al VTEX.
VTEX este Main Partner al conferinței retailArena: A Game of The Future, iar Cristi Movilă, Growth Leader, Eastern Europe VTEX va fi unul dintre speakeri. Înregistrați-vă aici pentru a participa la cel mai așteptat eveniment din toamnă.
Comerțul online a ajuns la 3 trilioane de dolari
În ultimul deceniu, valoarea pieței de comerț electronic a crescut la 3 trilioane de dolari și se estimează că se va dubla la 6 trilioane de dolari în următorii cinci ani, potrivit Insider Intelligence.
America Latină a fost regiunea cu cea mai rapidă creștere în comerțul digital din lume în 2020, cu o creștere de aproximativ 37% de la an la an, cu o penetrare de doar 6%, ceea ce reprezintă o oportunitate de creștere majoră.
VTEX este un furnizor de soluții software as a service de comerț digital pentru branduri enterprise și retaileri. VTEX a devenit furnizorul global de comerț digital pentru branduri ca Whirlpool, AB InBev și Motorola.