Lectură de 3 minute

07 Dec 2022 - Știri și Noutăți

Vânzări de 80 de milioane lire, în primele 9 luni ale anului, pentru Brico Dépôt România

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Kingfisher plc anunță rezultatele financiare aferente primelor nouă luni ale acestui an fiscal. La nivel local, vânzările Brico Dépôt România au crescut cu 4,2%, ajungând la 80 milioane £.

Sursa foto: Brico Depot

Rezultate-cheie la nivel local

În România, vânzările Brico Dépôt au crescut cu 4,2%, ajungând la 80 milioane £. De asemenea, evoluția pe ultimii trei ani a vânzărilor în termeni comparabili a înregistrat o creștere de 34,6%, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, în special pentru bucătării, amenajări interioare și decorațiuni.

Rezultatele pozitive se datorează și gamei noastre de servicii: cumpărături la un click-distanță, ridicare din magazin sau livrare prin curier, oriunde în țară, servicii pentru proiecte complete cum ar fi măsurare și montaj pentru bucătării, băi sau uși și chiar finanțare în rate, fără dobândă. Mai mult decât oricând, în această perioadă, este prioritar să oferim clienților noștri produse și servicii cât mai accesibile pentru îmbunătățirea locuințelor.

Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România

Rezultate-cheie la nivel de grup

  • În ceea ce privește vânzările la nivel de grup, acestea au crescut cu 1,7% (la o valoare constantă a cursului de schimb) și cu 0,2% (în termeni comparabili), ajungând în trimestrul al treilea la 3.3 miliarde £;
  • A fost înregistrată o performanță a vânzărilor cu mult mai mare decât în perioada de dinaintea pandemiei, datorită creșterii cotei de piață. Astfel, vânzările în termeni comparabili pe 3 ani s-au majorat cu 15,3%;
  • De asemenea, s-a remarcat o performanță impresionantă a vânzării în ceea ce privește produsele pentru izolații și o cerere puternică de produse eficiente energetic, ce sprijină vânzările de bricolaj;
  • S-a înregistrat o performanță puternică a TradePoint, iar Screwfix a câștigat o cotă de piață semnificativă în Marea Britanie; de asemenea, s-au deschis primele două magazine Screwfix în Franța;
  • Se remarcă un început promițător al trimestrului patru, cu o creștere a vânzărilor în termeni comparabili de 16,2%, calculată pe 3 ani și de 2,8% în primele trei săptămâni până în 19 noiembrie 2022;
  • Interacțiune omnichannel puternică, cu o creștere a comerțului electronic de 138% în 3 ani, ce reprezintă 16% din vânzările Grupului. Creștere continuă a brandului B&Q în trimestrul al treilea și lansarea cu succes pe piețele din Spania și Portugalia;
  • Disponibilitatea bună a produselor și gestionarea eficientă a lanțului de aprovizionare.

Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susținute de o echipă de 74.000 de colegi.

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.350 de magazine în 8 țări din Europa.

Citeste si:
A fost inaugurat un nou magazin Calvin Klein Jeans în România. La câte magazine ajunge retailerul în țara noastră
A fost inaugurat un nou magazin Calvin Klein Jeans în România. La câte magazine ajunge retailerul în țara noastră
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzări de 80 de milioane lire, în primele 9 luni ale anului, pentru Brico Dépôt România