Lectură de un minut

21 Oct 2019 - Știri și Noutăți

Vanzarile online pentru categoria de mobila au crescut cu 30% toamna aceasta fata de valoarea inregistrata anul precedent, conform retailerului home&deco Vivre.ro.

Din totalul produselor care au ajuns in casele romanilor anul acesta, 40% au fost articole de mobilier, 20% textile, 10% decoratiuni de interior, 8% corpuri de iluminat, 10% articole lifestyle, 12% accesorii pentru bucatarie si baie. Pornind de la deschiderea consumatorilor de a comanda online, dublata de interesul in crestere pentru designul interior, Vivre lanseaza pe 22 octombrie campania “The Great Sale” cu reduceri de pana la 70% la mii de produse.

Daca acum cativa ani consumatorii romani erau reticenti la achizitionarea mobilierului online si cumparau in special decoratiuni, in prezent cererea pentru piese mari de mobilier este in crestere. Numarul de comenzi online a crescut cu 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor retailer-ului online de home & deco. Dintre cele 9 piete in care compania activeaza, Romania genereaza aproximativ 30% din totalul vanzarilor Vivre.
 
“In aceasta toamna, valoarea medie a cosul de cumparaturi a ajuns la o valoare de 105 euro. Printre cele mai populare categorii se numara mobilierul, textilele si corpurile de iluminat. Pentru sezonul de varf am negociat conditii speciale cu furnizori din tari precum Spania, Anglia, Portugalia, Germania, si am imbunatatit pricing-ul la produsele care au performat cel mai bine”, a declarat Andrei Stanescu, Chief Commercial Officer Vivre.
 
Intre 22 si 28 octombrie va fi disponibila pe Vivre.ro campania “The Great Sale” cu reduceri de pana la 70% la mii de produse.
 
 

Citeste mai departe: