„Migrarea consumatorilor spre magazinele online a avut un impact pozitiv asupra industriei de ecommerce. Cred însă că ceea ce am văzut în ultimii doi ani este doar vârful aisbergului. Piața de comerț online se transformă, iar tehnologii care până acum câțiva ani păreau imposibile s-au transformat treptat în oportunități. Suntem în mijlocul unei revoluții ale comerțului digital, iar rolul nostru este să o accelerăm”, a subliniat Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.
Veniturile totale au crescut până la 31,9 milioane de dolari în cel de-al treilea trimestru al anului 2021, de la 27,7 milioane de dolari în cel de-al treilea trimestru al anului 2020, reprezentând o creștere de 15,2% de la an la an, în dolari și de 12,3%, excluzând efectele fluctuațiilor cursului de schimb.
„Suntem onorați să anunțăm că VTEX a avut încă un trimestru de creștere solidă și realizări consecvente. Suntem încântați de lansările recente ale VTEX și de noile parteneriate, precum și de avântul puternic al vânzărilor și numărul încurajator de noi magazine online, în curs de implementare, care se vor alătura platformei noastre”, a aformat Geraldo Thomaz, fondator și co-CEO al VTEX.
Veniturile din abonamente au reprezentat 93% din veniturile totale și au crescut până la 29,6 milioane de dolari în cel de-al treilea trimestru al anului 2021, de la 26,3 milioane de dolari în cel de-al treilea trimestru al anului 2020, o creștere de la an la an de 12,6% în dolari și de 9,7%, excluzând efectele fluctuațiilor cursului de schimb.
La data de 30 septembrie 2021, numărul total de angajați ai VTEX a crescut la 1.624, reprezentând o creștere anuală de 91,7%.
„Ne așteptăm ca tendințele sezoniere din anul 2021 să rămână similare cu cele din anii precedenți și să observăm în continuare o creștere puternică în rândul noilor magazine lansate. În timp ce provocările în domeniul lanțurilor de aprovizionare pot avea un impact asupra comerțului în trimestrul al patrulea al anului 2021, ne concentrăm pe sprijinirea clienților noștri pentru ca Black Friday, Cyber Monday și sezonul cumpărăturilor de sărbători să fie un succes.
Luând în considerare tendințele menționate anterior și performanța VTEX în primele 9 luni din 2021, în prezent, ne așteptăm să obținem o creștere solidă. Vizăm venituri în intervalul 35,3 milioane de dolari și 37,3 milioane de dolari pentru al patrulea trimestru al anului 2021. Deși monedele din America Latină s-au devalorizat cu 6,7% în trimestrul al treilea al anului 2021, confirmăm că obiectivul nostru este cuprins între 124 milioane USD și 126 milioane dolari pentru anul fiscal încheiat la 31 decembrie 2021, presupunând ratele FX din perioada curentă”, au trasmis reprezentanții VTEX.