Lectură de 3 minute

24 Mai 2023 - Știri și Noutăți

Various Brands și GRID, planuri de extindere în patru orașe cheie din România 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Various Brands și GRID, grupul de retail cu capital 100% românesc, evidențiază rezultatele financiare obținute în anul 2022 și dezvăluie planurile ambițioase pentru anul acesta. Cele două branduri au înregistrat progrese în anul precedent și își propun să continue pe această traiectorie și în anul 2023.

 

Sursa foto: Grid - Various Brands

Cu o creștere procentuală de aproximativ 53% față de anul 2021, cifra de afaceri totală a companiei a înregistrat o ascensiune semnificativă. Comparativ cu anul 2021, când cifra de afaceri totală a fost de 26 milioane de euro (22 milioane euro cifra de afacere netă), în 2022 aceasta a însumat 40 milioane de euro (33,7 milioane euro cifra de afacere netă).

Pe lângă rezultatele pozitive din perioada post-pandemică, retailerul a avut și o extindere semnificativă a rețelei de magazine. La finalul anului 2021, grupul Various Brands și GRID opera un total de 40 de magazine.

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clientilor, în permanentă schimbare, și pentru a se menține în fruntea pieței, retailerul a investit în 2022, aproximativ 800.000 euro în deschiderea noilor locații și îmbunătățirea magazinelor actuale ale ambelor branduri-uri, GRID și Various Brands, plus suma de 200.000 de euro în automatizarea și digitalizarea proceselor din magazine, atât pentru a atinge noi standarde de imagine și inovație, cât și de a menține și dezvolta relația cu partenerii-furnizori.

În 2023, Various Brands și GRID își propun să continue pe acest trend ascendent și să-și consolideze poziția pe piața de retail.

Planurile noastre includ extinderea rețelei de magazine cu minimum 4 noi locații în România, în orașe cheie, astfel încât să fim mai aproape de clienți. În același timp, ne propunem să dezvoltăm rețeaua de magazine cu 4-5 locații Various Brands și GRID, în Bulgaria și să pătrundem și pe alte piețe internaționale, în vederea extinderii notorietății ambelor branduri.

Susține, Bogdan Nania, co-owner.

Pentru anul 2023, un alt obiectiv-cheie de business constă în continuarea digitalizării proceselor din magazinele Various Brands și GRID, precum și alinierea platformelor online various-brands.ro și grid-sport.ro, la noile tehnologii din domeniu. Scopul final este acela de a oferi consumatorilor o experiență de cumpărare mai ușoară și mai accesibilă atât pe desktop, cât și pe dispozitivele mobile.

Citeste si:
BNPL, din ce în ce mai căutat. Ce preferă românii să plătească în rate fără dobândă
BNPL, din ce în ce mai căutat. Ce preferă românii să plătească în rate fără dobândă

Various Brands este un concept multibrand prezent pe piață încă din anul 2007. Cu o abordare strategică, orientată spre nevoile clientului și investiții constante în retail, Various Brands a crescut rapid într-o rețea națională, prezentă acum în 21 orașe cu 27 de magazine. În prezent, Various Brands este cea mai mare rețea de magazine sport cu capital 100% Românesc.

GRID este un nou concept multibrand prezent pe piață din 2018, cu primul magazin deschis în Pitești. Noul concept a luat naștere din dorința de a veni în întâmpinarea pasionaților de noile trenduri stradale și celor care vor să se remarce printr-un stil vestimentar aflat sub amprenta originalității.
GRID este noul limbaj în materie de streetwear și a ajuns rapid în topul preferințelor publicului tânăr. Succesul a condus inevitabil la deschiderea altor 16 magazine in Romania si in Bulgaria. În prezent, GRID reprezintă cea mai mare rețea de sneaker stores cu capital 100% românesc.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Various Brands și GRID, planuri de extindere în patru orașe cheie din România