Lectură de un minut

27 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Vânzările și profiturile grupului HORNBACH s-au stabilizat în al doilea trimestru al anului 2023

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Grupul HORNBACH a înregistrat o creștere a vânzărilor nete consolidate în al doilea trimestru din 2023 (de la 1 iunie 2023 la 31 august 2023), ajungând la 1.667,9 milioane de euro (+1,1%).  Cererea clienților pentru materiale de bricolaj și de îmbunătățire a locuinței s-a menținut la un nivel bun în lunile de vară, în ciuda inflației persistent ridicate din Germania și a revenirii turismului.

Sursa foto: Hornbach

O prezență mai mare a clienților în magazinele de birotică s-a opus unei ușoare scăderi a cheltuielilor medii ale coșului clienților. În total, vânzările nete semestriale au fost ușor în urma anului precedent, la 3 441,3 milioane de euro (-0,6%), din cauza unui prim trimestru mai slab, vremea rece și umedă întârziind începerea sezonului principal de bricolaj și grădinărit, potrivit hornbach-holding.de.

La HORNBACH Baumarkt AG, cel mai mare subgrup operațional, care a operat un total de 172 de megacentre de bricolaj în nouă țări europene, la data de 31 august 2023, vânzările nete au crescut cu 1,9% în trimestrul al doilea și s-au apropiat de nivelul anului precedent, ajungând la 3.228,1 milioane de euro.

În Germania, vânzările nete ale HORNBACH Baumarkt AG au scăzut cu 2,4%, ajungând la 1.563,5 milioane de euro în semestrul I 2023/24 la 1.601,7 milioane de euro. Vânzările nete în afara Germaniei au crescut cu 1,8%, ajungând la 1.664,6 milioane de euro în semestrul I.

În total, cota internațională a vânzărilor subgrupului HORNBACH Baumarkt AG în semestrul I 2023/24 a crescut de la 50,5% la 51,6%.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzările și profiturile grupului HORNBACH s-au stabilizat în al doilea trimestru al anului 2023