O prezență mai mare a clienților în magazinele de birotică s-a opus unei ușoare scăderi a cheltuielilor medii ale coșului clienților. În total, vânzările nete semestriale au fost ușor în urma anului precedent, la 3 441,3 milioane de euro (-0,6%), din cauza unui prim trimestru mai slab, vremea rece și umedă întârziind începerea sezonului principal de bricolaj și grădinărit, potrivit hornbach-holding.de.
La HORNBACH Baumarkt AG, cel mai mare subgrup operațional, care a operat un total de 172 de megacentre de bricolaj în nouă țări europene, la data de 31 august 2023, vânzările nete au crescut cu 1,9% în trimestrul al doilea și s-au apropiat de nivelul anului precedent, ajungând la 3.228,1 milioane de euro.
În Germania, vânzările nete ale HORNBACH Baumarkt AG au scăzut cu 2,4%, ajungând la 1.563,5 milioane de euro în semestrul I 2023/24 la 1.601,7 milioane de euro. Vânzările nete în afara Germaniei au crescut cu 1,8%, ajungând la 1.664,6 milioane de euro în semestrul I.
În total, cota internațională a vânzărilor subgrupului HORNBACH Baumarkt AG în semestrul I 2023/24 a crescut de la 50,5% la 51,6%.