Pentru 2018 Chocolissimo are planuri sa creasca vanzarile cu 50%. Acestea ar trebui sa fie sustinute de dublarea comenzilor din primul trimestru al anului, iar pe termen lung urmareste sa aduca cele doua segmente de business la procente egale din cifra de afaceri.
Chocolissimo este un brand polonez si deschis in sistem franciza pe piata nationala prin Savorisa.
In perioada 1-8 martie va lansa o colectie de primavara pentru Romania, o colectie specifica si exclusiva, desi este prezent in mai multe tari din Europa. Chocolissmo este specializata in vanzarea de figurine de ciocolata, pralite, mesaje cu litere si praline personalizate, pe langa produsele disponibile in shop-ul online.
Aura Oprea, actionar al companiei a completat in cadrul interviului disponibil aici: “Estimarile pentru acest prim trimestru, de 1,2 milioane lei, includ si vanzarile de Pasti, pentru ca anul acesta sarbatoarea are loc mai devreme. Insa nicio perioada nu se compara cu cea din preajma sarbatorilor de iarna, care are cea mai mare pondere din cifra de afaceri, de 40%”.