Lectură de 2 minute

31 Mai 2022 - Știri și Noutăți

Vânzările farmaciei online Pfarma.ro au crescut cu 40% prin strategia și campaniile de digital marketing gestionate de Zitec

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Zitec anunță că în urma implementării strategiei de promovare online pentru lanțul de farmacii Professional Farmaline, veniturile site-ului Pfarma.ro generate de campaniile de digital marketing gestionate de Zitec au crescut cu 40% în perioada mai 2021 – mai 2022, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.

Începând din luna mai a anului trecut, echipa Zitec furnizează servicii de digital marketing pentru brandul Professional Farmaline, dezvoltând conceptul și execuția pentru toată comunicarea Pfarma.ro și a farmaciilor fizice Professional Farmaline. Astfel, după un an de colaborare, în urma campaniilor implementate de Zitec, traficul pe site-ul Pfarma.ro a înregistrat o creștere cu 48% față de același interval din anul precedent.

De asemenea, farmacia online Pfarma.ro a raportat o creștere cu 57% a utilizatorilor noi pe site, precum și o creștere cu 53% a veniturilor generate de aceștia, pentru canalele media gestionate de Zitec.

Crearea și implementarea strategiei complete de digital marketing a inclus servicii media precum: campanii Google Ads, Facebook și Instagram Ads, Bing Ads, Youtube Ads, Programmatic & Direct Buying pe site-uri locale, Outdoor sau Radio, potrivit reprezentanților Zitec. În plus, Zitec a livrat și serviciile de creație – design grafic pentru materialele din online și offline, producție video, email marketing, social media management, dar și strategia media și studii de piață care au stat la baza dezvoltării campaniilor de relații publice.

Pentru anul 2022, Zitec și Professional Farmaline își propun să continue dezvoltarea strategiei de comunicare a brandului în mediul online, dar și intrarea pe noi canale de promovare, cu scopul de a face cunoscut brandul și către alte categorii de public.

Totodată, luna aprilie 2022 a marcat debutul comunicării brandului în outdoor și radio, parte dintr-o campanie integrată ce are ca obiectiv promovarea serviciului de livrare în patru ore a comenzilor online pentru clienții din zona orașului Ploiești și împrejurimi. Pentru această campanie, Zitec a propus și implementat strategia de comunicare media, precum și toate materialele creative folosite în aceasta.

Zitec, un jucător specializat pe piața IT & Digital Marketing din România este specializat în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, aplicații mobile, blockchain, precum și servicii de digital marketing.

Planurile Farmaline includ utilizarea științei în favoarea sănătății atât prin calitatea și inovația produselor comercializate cât și prin instruirea continuă a personalului implicat, care a depășit în prezent cifra de 200 de angajați.

Citeste si:
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024
Polonezii de la Pepco, dezamăgiți de vânzările slabe. Retailerul va deschide încă 400 de magazine în 2024

Rețeaua „Professional Farmaline” numără 24 de farmacii și oficine locale în județele Prahova și Dâmbovița. Pentru a oferi posibilitatea achiziționării online a produselor dorite, într-o manieră ușor de accesat, în anul 2017 compania a lansat farmacia online Pfarma.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzările farmaciei online Pfarma.ro au crescut cu 40% prin strategia și campaniile de digital marketing gestionate de Zitec