Lectură de 2 minute

21 Jul 2020 - Știri și Noutăți

Vânzările de dezinfectanți profesionali ale Vision Clean au crescut de 4 ori mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Vision Clean, unul din jucătorii de pe piața dezinfectanților din România, a înregistrat în perioada martie - iunie o creștere a vânzărilor în online de 550%, de 6 ori mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019. În ceea ce privește categoria dezinfectanților profesionali în perioada martie - iunie 2020 creșterea vânzărilor a fost de 4 ori mai mare față de cea a anului 2019, adică această creștere a fost cu 300%.

Comportamentul consumatorilor s-a schimbat, într-o primă fază aceștia au cumpărat din impuls, după care au devenit mult mai responsabili interesându-se de ingrediente sau prețul produselor.

„Luna martie a acestui an a fost una pe care nu o vom uita prea curand, iar gama dezinfectanților sigur va rămâne bine întipărită în istoria activității companiei. Au fost solicitări de la toate industriile și domeniile de activitate, iar cererile de dezinfectanți au fost uriașe. Au fost sute de cereri zilnic, iar prețurile, în piață, în această perioadă au crescut foarte mult. Au fost momente când nu s-au mai găsit dezinfectanți din varii motive (lipsa materiei prime - alcool, granițe închise, marfă blocată în vamă, lipsa ambalajelor, fabrici care nu mai produceau la capacitatea lor maximă sau cererea foarte mare din partea sistemului sanitar). Este de apreciat că producătorul nostru Diversey a menținut prețurile echilibrate’’, declară directorul companiei, Marilena Ghelase.

Cele mai bine vândute produse

În ceea ce privește categoriile de produse care s-au vândut cel mai bine, se regăsesc dezinfectanții cu o pondere de 70%, în timp ce alte produse reprezintă 30%. De asemenea, 80% din cei care au cumpărat produsele au fost clienți noi. Nu în ultimul rând, clienții au achitat contravaloarea produselor cumpărate preponderent cu cardul bancar.

Pentru anul 2020, planurile Vision Clean constau în creșterea vânzărilor online și consolidarea brandului pe piața din România.

„Ne dorim să fim într-o permanentă creștere a vânzărilor în e-commerce și să devenim mai cunoscuți în piață de pe urma serviciilor oferite. De asemenea, ne propunem să reinventăm site-ul din punct de vedere grafic, să angajăm noi oameni și să ne îmbunătățim procesul de vânzare. Avem în plan câteva proiecte pe care nu le excludem, cum ar fi crearea unui brand propriu de produse și anumite echipamente, îmbunătățirea portofoliului de produse cu noi branduri sau accesarea unor fonduri europene pentru achiziții de echipamente mașini de curățenie’’, spune directorul companiei, Marilena Ghelase.

Vision Clean este un furnizor de produse, sisteme și servicii de curățare, igienizare și întreținere care integrează în produse chimice, echipamente și programe de sustenabilitate.

Citeste si:
Side Grup, distribuitor de produse de curățenie și igienă, se mută în MLP București Vest
Side Grup, distribuitor de produse de curățenie și igienă, se mută în MLP București Vest
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzările de dezinfectanți profesionali ale Vision Clean au crescut de 4 ori mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut