Lectură de un minut

06 Mai 2014 - Știri și Noutăți

eMAG se pregateste de o crestere cu 40% mai mare decat in 2013!

Abonează-te pe  

eMAG.ro investeste 11 milioane de euro in dezvoltare internationala, tehnologie si marketing, dar asteapta si vanzari de peste 260 milioane de euro.

eMAG.ro estimeaza pentru 2014 vanzari de peste 260 milioane de euro. Fata de 2013 acest lucru inseamna o creste de peste 40%.

Retailerul a alocat pentru investitii suma de 11.5 milioane de euro, din care 4.5 milioane de euro pentru dezvoltarea internationala si 3 milioane de euro pentru implementarea de tehnologii noi. Reestul de bani vor merge la angajati, logistica si marketing.

eMAG este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria si a ajuns la o baza de 36 de milioane de utilizatori. Principalul obiectiv al eMAG in 2014 este marirea bazei de date prin dezvoltarea regionala. Pe langa aceasta, retailerul va lansa si mai mute categorii de produse, printre care: moda, sport, auto si alimente.

Mai multe detalii pe: www.mediafax.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  eMAG se pregateste de o crestere cu 40% mai mare decat in 2013!