Lectură de 2 minute

10 Jul 2020 - Știri și Noutăți

Vânzări de 1,6 milioane de euro pentru Answear în luna iunie. Ce au cumpărat românii

Andra Imbrea

Lansarea sezonului estival din acest an a însemnat pentru Answear vânzări de 1,6 milioane de euro și 25.000 de comenzi online, rezultate înregistrate în luna iunie 2020.

De curând, Answear.ro a adăugat în portofoliul său noi branduri premium: Furla, Hugo Boss, Max&CO (grupul Max Mara), costume de baie Michael Kors, Swarovski, Stefanel, All Saints, Dsquared2, Cavalli Class, GAP și Samsonite, ceea ce va duce la o creștere a veniturilor cu aproximativ 10%.

“Ne așteptăm ca brandurile aduse să ajungă rapid în top 10 cele mai vândute branduri alături de Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Medicine și Guess Jeans și să ne aducă un 10% din venituri până la finalul anului”, spune Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.

Answear: cele mai căutate produse 

În topul celor mai cumpărate produse din luna iunie de către clienții retailerului Answear au fost costumele de baie, dar și tricourile, pantofii sport, sandalele, pantalonii scurți și espadrilele.

Categoria de costume de baie a explodat la început de iunie și vânzările s-au dublat după 15 iunie odată ce s-a anunțat deschiderea piscinelor exterioare. Costumele de baie din 2 piese s-au vândut cel mai mult, iar cele mai vândute branduri de costume de baie au fost Michael Kors, Guess Jeans, Calvin Klein Jeans, Tommy Hilfiger, Roberto Cavalli Sport, Karl Lagerfeld și Emporio Armani. Alte categorii în topul vânzărilor au fost tricourile cu mânecă scurtă pentru femei și bărbați, pantofii sport, sandalele, pantalonii scurți și espadrilele. Brandurile Adidas Originals, Mango și Nike au crescut mult în topul vânzărilor, la fel și Levi's”, detaliază Raluca Radu.

Citeste si:
Adidas a pierdut aproape 400 milioane de dolari în trimestrul doi, deși vânzările online s-au dublat

S-au observat câteva tendințe la începutul verii în rândul cumpărăturilor online de pe Answear. “Este interesant pentru noi că pentru moment s-a păstrat procentul în creștere de comenzi plătite online prin card. Acum aproape jumătate dintre tranzacții sunt plătite online prin card. De asemenea, s-a păstrat valoarea mai mare a comenzii din ultimele luni, valoarea medie a comenzii fiind de 320 lei pe parcursul lunii iunie”, adaugă Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.

Sursă foto: Pixabay 

 

Citeste si:
Cum reinventezi comerțul prin transformare digitală? Participă la crossover-ul anului în materie de evenimente de business - Future Banking meets retailArena – și află!
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Vânzări de 1,6 milioane de euro pentru Answear în luna iunie. Ce au cumpărat românii