Lectură de 2 minute

22 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Utilizatorii Kaufland Card digital pot vota ONG-urile pe care retailerul le finanțează cu 100.000 euro

Anca Olteanu

Kaufland România introduce o componentă socială în programul de loialitate Kaufland Card și își invită clienții să se implice direct în cauzele sociale cu care rezonează. Sub umbrela „Faptele bune vin ușor”, în intervalul 22 noiembrie - 12 decembrie, clienții Kaufland utilizatori de Kaufland Card digital pot vota între trei organizații neguvernamentale care își vor împărți un buget total de 100.000 euro, pus la dispoziție de companie.

Începând cu 22 noiembrie, utilizatorii care intră în aplicația Kaufland pot vota ONG-ul pe care vor să îl susțină în contul lor digital Kaufland Card. Votul se acordă săptămânal celor 3 asociații partenere înscrise în campanie: Climb Again, Asociația Magic și Act for Tomorrow, prin activarea voucherelor prezente în secțiunea Pentru mine - Promoții personalizate / My Coupons Center.

Pe baza numărului de voturi înregistrate, se stabilește clasamentul și premiile alocate: locul 1 primește 50.000 euro, iar locurile 2 și 3 – suma de 30.000 euro, respectiv 20.000 euro. Perioada de votare se încheie pe 12 decembrie.

Inițiativa de a folosi stelele digitale din programul de loialitate Kaufland Card digital pentru a face fapte bune este o premieră la nivel internațional pentru Kaufland, România fiind prima țară în care se implementează o astfel de campanie.

Retail jobs

ONG-urile pentru care pot vota clienții Kaufland

Climb Again ajută copiii nevăzători și cu alte dizabilități să fie încrezători, să-și descopere potențialul ascuns și să se integreze în societate, cu ajutorul terapiei prin escaladă. Încă din 2014, Climb Again organizează sesiuni gratuite de terapie prin escaladă, kinetoterapie și consiliere psihologică pentru copii și tineri cu dizabilități: deficiență de vedere, de auz, tulburare de spectru autist, tulburări neuromotorii, deficiențe asociate.

Asociația Magic este o organizație neguvernamentală care ajută copiii cu afecțiuni grave și familiile acestora. Născută din taberele MagiCAMP în 2014, astăzi există 12 proiecte care au ajutat peste 9.000 de beneficiari prin implicarea a peste 2.000 voluntari.

Act For Tomorrow este o asociație de mediu, voluntariat și sustenabilitate, înființată în urmă cu 3 ani. Până în prezent, asociația a implementat 33 de proiecte, a organizat numeroase acțiuni de curățate și protejare a apelor, a plantat 178.000 (43 ha), a mobilizat 4.000 de voluntari, a colectat peste 80.000 de kg deșeuri și a finanțat 450 de proiecte, prin programul Start ONG.

Kaufland Card este primul program de loialitate al retailerului, ce răsplătește clienții loiali cu reduceri, stele digitale de loialitate și alte beneficii.

Citeste si:
Două antreprenoare din industria agroalimentară au primit finanțare de 15.000 de euro în cea de-a doua ediție a programului Empowering Women in Agrifood 2021

Kaufland România derulează peste 200 de proiecte de CSR anual. Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 146 de magazine în România.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Utilizatorii Kaufland Card digital pot vota ONG-urile pe care retailerul le finanțează cu 100.000 euro