Lectură de 3 minute

13 Oct 2022 - Știri și Noutăți

Utilizatorii 24pay pot plăti facturile direct din aplicație începând cu luna octombrie

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Începând cu luna octombrie, serviciul de Plăți Facturi devine disponibil în aplicația 24pay, cunoscută până acum ca soluție de plată digitală pentru transportul în comun dezvoltată de compania PTP Online și deținută de PayPoint România.

Sursa foto: 24pay/ PayPoint

Pe lângă serviciul de plată a transportului în comun disponibil în 18 orașe din România, utilizatorii aplicației 24pay pot plăti direct din aplicație facturile de utilități, servicii financiare, telefonie mobilă și altele.

Lansarea noii funcționalități permite atât utilizatorilor dispozitivelor Android, Huawei cât și utilizatorilor dispozitivelor iOS, să plătească rapid și în siguranță facturile pentru furnizorii de utilități (apă, gaze, energie), telefonie mobilă, salubritate, dar și alte tipuri de servicii.

Utilizatorii au la dispoziție 3 modalități prin care pot achita valoarea facturilor:

  • scanare factură
  • import factură direct din aplicație sau import factură din email
  • introducerea manuală a codului de bare

Facturile pot fi plătite rapid și simplu prin intermediul cardului bancar salvat în aplicație. Plățile pentru achitarea facturilor, dar și pentru achiziționarea biletelor sunt derulate în baza parteneriatului încheiat cu Banca Transilvania.

Suntem în plin proces de îmbunătățire a aplicației 24pay, cu obiectivul de a o transforma într-o soluție de plată digitală completă și accesibilă oricărui român. Vom continua să adăugăm și alte servicii în aplicație, este doar primul pas pe care îl facem în această direcție.

Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services

Noua funcționalitate este disponibilă utilizatorilor din toată țara, indiferent dacă serviciul de plată pentru transportul în comun este sau nu activ în orașul lor.

Citeste si:
PayPoint România a procesat tranzacții în valoare de peste 13 miliarde de lei în 2023
PayPoint România a procesat tranzacții în valoare de peste 13 miliarde de lei în 2023

Aplicația 24pay a ajuns la peste 1.000.000 de descărcări în magazinele online de aplicații și este disponibilă pentru plata transportului în comun în 18 orașe din România, printre care București, Iași, Brașov, Cluj-Napoca sau Constanța. Lansată în urmă cu 4 ani, a devenit aplicația mobilă pentru transport în comun cu cea mai mare extindere la nivel național. Este un mijloc de plată sigur și ușor de folosit pentru călătorii care folosesc mijloacele de transport în comun și își doresc să achiziționeze digital titlurile de călătorie.

Aplicația 24pay este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS, iar utilizatorii o pot descărca gratuit din Google Play, App Store sau Huawei AppGallery. Pentru utilizarea aplicației, este necesară adăugarea inițială a unui card bancar Visa sau Mastercard. Sistemul 24pay a fost pus la dispoziție în mod gratuit operatorilor de transport, fără a fi percepute costuri pentru dezvoltarea aplicației, astfel încât călătorii să beneficieze de o metodă unitară, rapidă și sigură de a achita transportul public, oriunde în țară.

PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru 85% din furnizorii de utilități și servicii telecom din țara noastră. Serviciile companiei sunt disponibile în peste 19.000 de locații în care clienții pot efectua plăți, precum: facturile pentru utilități, electricitate, gaze, apă, telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Utilizatorii 24pay pot plăti facturile direct din aplicație începând cu luna octombrie