Lectură de 2 minute

15 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Ursus anunță o schimbare integrală a ambalajelor și introduce material reciclat în proporție de 50% în compoziția noilor doze

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Ursus face una dintre cele mai importante schimbări din ultimii 20 de ani la nivel de identitate vizuală. În acest an, producătorul de bere vine cu o schimbare integrală a ambalajelor și o nouă identitate vizuală. Odată cu lansarea, Ursus introduce bax-ul de carton și tăvița pentru doze produse 100% din materiale reciclate, renunță la ambalajul de tip PET și introduce material reciclat în proporție de 50% în compoziția noilor doze.

URSUS a adus schimbări pe piața berii din România în materie de ambalaje (Infografic), iar în acest an lansează și o sticlă nouă. Noile ambalaje sunt disponibile în reţelele de comerţ modern şi tradiţional din România și includ sticla de 500ml, 330ml, 750ml și doza de 500 ml.

O altă schimbare pe care Ursus o aduce pe piața berii este Tin Box , o cutie metalică de colecție care conține 6 sticle URSUS Premium de 330 ml. Cutiile pot fi găsite în 3 design-uri diferite și sunt reutilizabile.

Totodată, Ursus aduce și o schimbare de sezon, Ice Pack, un pachet ce conține 6 sticle Ursus Premium de 330 ml și un compartiment destinat cuburilor de gheață, iar datorită foliei de etanșare din interior împiedică scurgerea apei și umezirea pachetului. În tot acest demers, brandul a fost susținut de Leo Burnett și de Design Bridge, agenție globală de design din Londra, care a proiectat noua identitate vizuală a brandului..

Odată cu relansare, URSUS introduce și o nouă identitate vizuală, actuală, în care ursul, simbol al brandului încă de la început, ocupă o poziție centrală atât la nivel de comunicare, cât și la nivelul identității vizuale. De altfel, rezultatele cercetărilor au arătat că oamenii asociază ursul cu esența brandului.

Produsele URSUS în ambalaj nou vor fi disponibile atât în rețelele de retail, cât și în canale alternative, asigurând o interacțiune directă și constantă între oameni și brand.

Citeste si:
RetuRO deschide licitația pentru saci de plastic. Cât timp au la dispoziție furnizorii pentru a se înscrie în procedura de selecție 
RetuRO deschide licitația pentru saci de plastic. Cât timp au la dispoziție furnizorii pentru a se înscrie în procedura de selecție 

Istoria berii URSUS a început în anii 1878 în Cluj, unde a fost produsă pentru prima dată, iar de la nivel local, a început apoi să fie distribuită la nivel național în 1995.

În prezent, din gama extinsă URSUS mai fac parte: specialitățile URSUS Pale Ale Panda, URSUS Retro Carpatin, URSUS Black Grizzly, URSUS Cherry Lager Cireșar și URSUS fără alcool.

Ursus Breweries este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry și St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o micro-berărie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din grupul Asahi Europe & International.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Ursus anunță o schimbare integrală a ambalajelor și introduce material reciclat în proporție de 50% în compoziția noilor doze