Lectură de 4 minute

19 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid Dero, din plastic reciclat

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Unilever, unul dintre cei mai mari producători globali de produse de curățenie, introduce pe piață un nou recipient pentru detergentul lichid DERO, realizat din plastic reciclat și 100% reciclabil. Inițiativa face parte din programul Unilever Clear Future, lansat în 2020 și dezvoltat de divizia Home Care a companiei, prin care vrea să aducă o schimbare în realizarea unora dintre cele mai cunoscute produse de curățenie din lume. 

Clean Future se concentrează pe crearea de produse de curățenie accesibile, care oferă rezultate superioare de curățare cu un impact semnificativ mai mic asupra mediului. Formula produsului rămâne în continuare neschimbată, având aceleași proprietăți eficiente de curățare de până acum, precum și ingrediente derivate din plante.

„Schimbarea ambalajului DERO lichid a pornit din dorința noastră de a maximiza conținutul de plastic reciclat din produsele noastre și de a introduce pe piață ambalajele de plastic 100% reutilizabile, reciclabile sau compostabile. Ne dorim să punem la dispoziția cetățenilor produse eco-friendly, care protejează planeta și încurajează oamenii să se alăture acestui demers'', a declarat Andreea Ion, brand building manager Dero, Unilever South Central Europe.

Mai mult, anul acesta, Unilever a lansat campania Unilever – Tradiția de a face bine, prin care sărbătorește cele mai importante momente, proiecte și inițiative dezvoltate în România cu scopul de a face bine societății și planetei prin brandurile și produsele companiei.

În linie cu angajamentele globale, prin lansarea noului recipient din plastic reciclat și 100% reciclabil al detergentului lichid DERO, compania continuă transformarea stilului de viață sustenabil într-o obișnuință. În același timp, marca OMO, s-a alăturat inițiativei și a introdus pe piață același recipient din plastic reciclat și 100% reciclabil pentru detergentul lichid.

Unilever vrea să folosească cel puțin 25% plastic reciclat post-consum până în 2025

La nivel global, Unilever și-a asumat obiective ambițioase de sustenabilitate atât în ceea ce privește formulele produselor din portofoliu, cât și ambalajele pe care le utilizează.

Până în 2025, compania își propune să folosească cel puțin 25% plastic reciclat post-consum (PCR) în ambalajele produselor din toate categoriile, iar toate ambalajele de plastic folosite vor fi 100% reutilizabile, reciclabile sau compostabile. La nivel de industrie, Unilever se îndreaptă spre reducerea dependenței de combustibili fosili, inclusiv ca materie primă pentru produsele din portofoliu și spre reducerea amprentei de carbon.

În ultimii ani, Unilever a introdus pe piața din România o serie de schimbări sustenabile:

Citeste si:
Studiu Danone: românii consumă tot mai multe produse pe bază de plante de la an la an 
Studiu Danone: românii consumă tot mai multe produse pe bază de plante de la an la an 
  • Gama Coccolino Intense are un recipient obținut din plastic 100% reciclat și reciclabil, cu excepția sistemului de închidere și dozare. Formatul ultra-concentrat, cu un dozaj recomandat de doar 15ml la fiecare spălare, face produsul eco-friendly, acesta utilizând cu 50% mai puțină apă, cu 15% mai puțin plastic și cu 22% mai puțin gaz de seră față de produsele concentrate Coccolino.

  • În 2019 a intrat pe piața locală portofoliul de produse Seventh Generation, alcătuit din produse de curățare a hainelor și a vaselor, alături de detergenți universali și pentru baie, care se bazează pe un concept eco-friendly.

Ambalajele sunt confecționate din materiale reciclate și sunt 100% reciclabile. Parfumurile produselor conțin 100% uleiuri esențiale obținute din ingrediente naturale, produsele au până la 97% ingrediente derivate din plante; nu conțin ingrediente de origine animală, parfumuri, înălbitori sintetici, compuși organici volatili, coloranți; formulele sunt biodegradabile; toate produsele au certificare ecologică (EU Ecolabel) și certificare cruelty-free Leaping Bunny (produse netestate pe animale).

  • Lansarea primului odorizant de toaletă sustenabil: Domestos Power 5 Eco. Ambalajul din plastic, carcasa și cartonul sunt fabricate din materiale reciclate și reciclabile 100%, în timp ce produsul livrează aceeași prospețime intensă pe care consumatorii o caută într-un odorizant de toaletă.

  • În 2020, Unilever a lansat pe piața locală și prima gamă de spray-uri Cif, produse care conțin ingrediente de curățare 100% derivate din surse naturale, ce asigură o curățare în profunzime a suprafețelor - Cif Nature’s Recipe. Gama este comercializată în recipiente obținute din materiale reciclate, reciclabile și prietenoase cu mediul înconjurător.

  • Compania a lansat și Cif Disinfect & Shine în varianta spray pentru suprafețe, în toamna anului trecut, un produs dezinfectant fără clor, cu o formulă care omoară 99,9% dintre bacterii și virusuri. Conține agenți de curățare 100% derivați din surse naturale și parfumul este biodegradabil.

Unilever unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România.

Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid Dero, din plastic reciclat