Lectură de 2 minute

08 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Un român a cumpărat 5 cărucioare surpriză de la Auchan: primele 10 magazine, în sold out în mai puțin de o oră

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de anvergură națională în 26 de hipermarketuri din 16 orașe, în fiecare magazin fiind plasate, în medie, 70 de cărucioare „misterioase”. 

Sursa foto: Auchan

În acțiunea comercială cu câștig garantat pentru consumatori, clienții hipermarketurilor Auchan au avut, pe 5 aprilie, posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu 65% față de prețul de la raft, într-un mod inedit. Proiectul „Descoperă comoara din cărucior” presupune achiziția unui cărucior de cumpărături acoperit, fără a cunoaște conținutul.

Între 22 și 124 de astfel de cărucioare „misterioase” au fost plasate, începând cu ora 14:00, în multiple hipermarketuri Auchan. Fiecare cărucior a conținut între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, electrocasnice, menaj, auto, bricolaj, etc, conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.

Campania desfășurată a înregistrat noi recorduri, aspirând să devina un adevărat fenomen:

  • Cea mai rapidă epuizare de stocuri s-a înregistrat în magazinul Auchan Pitești Găvana, de unde clienții au achiziționat toate cărucioarele disponibile în doar 13 minute. În topul cu cele mai rapide vânzări s-au clasat ulterior hipermarketurile Auchan Drumul Taberei (15 minute) și Auchan Craiovița (25 de minute).
  • În 10 dintre magazine s-au vândut toate cărucioarele în mai puțin de o oră;
  • Cel mai mare fan al proiectului: un singur client a cumpărat din Auchan Militari 5 cărucioare;
  • Cea mai mare reducere de care a profitat un client a fost de 2.250 de lei, adică 65% din prețul de vânzare la raft, în valoare de 3.465 lei.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Compania are o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Un român a cumpărat 5 cărucioare surpriză de la Auchan: primele 10 magazine, în sold out în mai puțin de o oră