Lectură de 2 minute

01 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Un nou logo în Grupul DIANA: cum vom recunoaște produsele la raft

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

DIANA a devenit un nume cunoscut și de încredere în industrie, motiv pentru care își continuă călătoria cu o nouă identitate vizuală.

Sursa foto: Magazine DIANA

Noul logo DIANA are o formă contemporană, dar duce mai departe, într-o abordare adaptată proactiv dinamicii pieței, elementele definitorii: numele și culoarea verde.

În același timp, logo-ul integrează un mesaj adaptat obiectivelor companiei – acela de a răsfăța gusturile tuturor vârstelor. Este un logo actual, ce păstrează identitatea dată de fondator, fiind nou și tradițional în același timp, prin imagine și mesaj, având un cod de culori în ton cu semantica actuală.

Obiectivul a fost acela de a valorifica în continuare elementele relevante, bine cunoscute și recunoscute ale brandului, dar într-o formă reinterpretată, modernă, care să adreseze toate segmentele.

Actualizarea s-a extins și către ambalajele produselor, fiind aplicată pe întreg portofoliul de produse, structurat pe 4 game: Mainstream, Upper Mainstream, Boierești și Premium, pentru a corespunde noii identități vizuale și pentru a asigura o experiență atrăgătoare consumatorilor.

Noul design include, ca numitor comun, elementele de identitate de bază, unitare la nivel de concept grafic, asigurând recognoscibilitatea prin frecvența de vizionare a produselor și elemente diferențiatoare, pentru a simplifica identificarea rapidă a brandului și a gamei DIANA la raft.

Această schimbare vine într-un mod firesc, dar calculat și asumat, după o perioadă în care compania s-a concentrat pe investiții consistente pentru extinderea, îmbunătățirea capacităților și capabilităților de producție, pe proiecte destinate implementării de măsuri de eficiență energetică, urmate de procese de mapare, standardizare și eficientizare a fluxurilor și ajustare a strategiilor la schimbările din piață.

Citeste si:
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală
Pepsi își relansează logo-ul și identitatea vizuală

După luni intense de analiză și planificare, compania a demarat acest proiect amplu și consistent de rebranding dintr-o perspectivă orientată către viitor, dar echilibrată, proiectată să reflecte identitatea și valorile consacrate, să consolideze legătura cu segmentele tradiționale, dar și să atragă cu succes noi categorii și generații de consumatori.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Un nou logo în Grupul DIANA: cum vom recunoaște produsele la raft