Lectură de 2 minute

29 Oct 2021 - Știri și Noutăți

Un nou brand de restaurante intră pe piața din România și își propune să deschidă 90 de restaurante în următorii 10 ani

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Sterling Cruise, firma care deţine franciza Salad Box, fondată de Dan Isai, aduce pe piața din România un nou brand de restaurante: Popeyes. Brandul american de mâncare își propune să ajungă la o rețea de 90 de restaurante la nivel național în următorii zece ani. Aceasta va fi prima intrare a lanțului de restaurante în regiune, potrivit unui comunicat de presă.

„Suntem încântați să împărtășim vești mari din România, unde am anunțat planuri ambițioase de a aduce în țară unul dintre cele mai populare restaurante cu pui prăjit din lume. Popeyes este una dintre mărcile de restaurante cu cea mai rapidă creștere din SUA'', a declarat David Shear, președintele Popeyes Louisiana Kitchen, International Markets.

Acordul semnat între firma Sterling Cruise și brandul Popeyes marchează o continuare a planurilor de expansiune a brandului în Europa, fiind deja prezent în Spania și Elveția, și este programat să deschidă magazine la sfârșitul acestui an și în Marea Britanie. Primul restaurant Popeyes din România este programat să se deschidă în 2022.

Semnătura mărcii este sandwich-ul cu pui. Popeyes a urmat aceeași rețetă de aproape 50 de ani, astfel încât puiul prăjit este marinat timp de cel puțin 12 ore, și apoi este gătit lent folosind o tehnică de gătit brevetată. Meniul este gestionat de o echipă internă de bucătari pregătiți la nivel internațional.

„Suntem incredibil de mândri să aducem celebrul brand Popeyes în România. Oaspeții noștri vor adora experiența emblematică Popeyes și puiul incredibil care face acest brand atât de faimos în întreaga lume. În plus, această nouă intrare pe piață va contribui la economia românească prin crearea a sute de noi locuri de muncă în următorii ani. Nu am putea fi mai entuziasmați”, a declarat un purtător de cuvânt al Sterling Cruise.

Popeyes își propune să aducă clienților aceeași calitate și în online. Brandul își aduce experiența digitală pe piață în România, punând accent pe realizarea comenzilor de mâncare cât mai simple posibil. Restaurantele Popeyes vor avea ecrane de comandă digitală, comandă mobilă, serviciu la masă și livrare, astfel încât oaspeții să poată comanda în mod convenabil mâncarea, așa cum preferă.

Sterling Cruise este un grup de restaurante multibrand înființat în 2014, care operează în prezent în aproape 40 de restaurante în toată România.

Popeyes a fost fondat în New Orleans în 1972 și se distinge printr-un meniu ce cuprinde pui picant, carne de pui, creveți prăjiți și alte produse regionale. Brandul a ajuns la o rețea de peste 3.300 de restaurante în SUA și în întreaga lume.

Citeste si:
Cocorico, din nou la târguri: ce preparate găsim la food-truck-urile Artisan by Cocorico
Cocorico, din nou la târguri: ce preparate găsim la food-truck-urile Artisan by Cocorico

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Un nou brand de restaurante intră pe piața din România și își propune să deschidă 90 de restaurante în următorii 10 ani