Lectură de un minut

21 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Turcii de la Jimmy Key deschid al doilea magazin de haine în România

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Compania Jimmy Key din Turcia, specializată în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte pentru femei, deschide pe 8 decembrie al doilea magazin din România în cadrul centrului comercial AFI Cotroceni din București, dezvoltat de AFI Europe, anunță compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, cea care a intermediat tranzacția de închiriere a spațiului comercial.

Sursa foto: Unsplash

În luna august, compania turcă a inaugurat primul său magazin din România, tot în capitală, în centrul comercial Park Lake.

România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia. Jimmy Key a crescut exponențial de-a lungul anilor și s-a impus ca un brand de renume în Turcia, cu 68 de magazine independente.

Jimmy Key este un brand turcesc de îmbrăcăminte pentru femei, fondat în 1997. Compania-mamă, Sun Tekstil, creează colecții de articole de îmbrăcăminte și țesături pentru cei mai mari retaileri din lume de mai bine de 35 de ani. Parte dintr-un grup cu multa experienta, Jimmy Key creează colecții în tendințe și sustenabile.

AFI Cotroceni este cel mai mare centru comercial din România, cu o suprafață închiriabilă de aproximativ 90.000 metri pătrați.

Centrul comercial oferă o varietate de peste 350 de magazine operate de branduri locale și internaționale, o zonă de restaurante modernă, un patinoar, precum și o gamă extinsă de servicii, de facilități pentru petrecerea timpului liber și pentru relaxare.

Citeste si:
Încă o fostă unitate Cora se redeschide: Carrefour a inaugurat oficial primul hipermarket din Bacău
Încă o fostă unitate Cora se redeschide: Carrefour a inaugurat oficial primul hipermarket din Bacău

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Turcii de la Jimmy Key deschid al doilea magazin de haine în România