Lectură de un minut

21 Nov 2023 - Știri și Noutăți

Turcii de la Jimmy Key deschid al doilea magazin de haine în România

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Compania Jimmy Key din Turcia, specializată în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte pentru femei, deschide pe 8 decembrie al doilea magazin din România în cadrul centrului comercial AFI Cotroceni din București, dezvoltat de AFI Europe, anunță compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, cea care a intermediat tranzacția de închiriere a spațiului comercial.

Sursa foto: Unsplash

În luna august, compania turcă a inaugurat primul său magazin din România, tot în capitală, în centrul comercial Park Lake.

România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia. Jimmy Key a crescut exponențial de-a lungul anilor și s-a impus ca un brand de renume în Turcia, cu 68 de magazine independente.

Jimmy Key este un brand turcesc de îmbrăcăminte pentru femei, fondat în 1997. Compania-mamă, Sun Tekstil, creează colecții de articole de îmbrăcăminte și țesături pentru cei mai mari retaileri din lume de mai bine de 35 de ani. Parte dintr-un grup cu multa experienta, Jimmy Key creează colecții în tendințe și sustenabile.

AFI Cotroceni este cel mai mare centru comercial din România, cu o suprafață închiriabilă de aproximativ 90.000 metri pătrați.

Centrul comercial oferă o varietate de peste 350 de magazine operate de branduri locale și internaționale, o zonă de restaurante modernă, un patinoar, precum și o gamă extinsă de servicii, de facilități pentru petrecerea timpului liber și pentru relaxare.

Citeste si:
Brandul românesc DY Fashion se extinde în offline și lansează primul său concept store în Craiova
Brandul românesc DY Fashion se extinde în offline și lansează primul său concept store în Craiova

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Turcii de la Jimmy Key deschid al doilea magazin de haine în România