Lectură de 2 minute

23 Feb 2023 - Știri și Noutăți

TRUDA, platformă de analiză în ecommerce, investește 45.000 de euro în noi tehnologii, în 2023

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

TRUDA, business românesc de machine learning, destinat să analizeze în timp real performanța în online pentru a promova produsele care se vând cel mai bine în industria de ecommerce, anunță noi investiții, în valoare de 45.000 euro, pentru dezvoltarea platformei sale.

Sursa foto: Truda

Prin noua investiție, a fost finalizată integrarea dintre platforma TRUDA și platforma Facebook Ads și au fost adăugate noi tehnologii avansate, denumite „etichete”, pentru clasificarea produselor dintr-un magazin online în diverse categorii.

TRUDA conține opt etichete diferite:

  • Promoted Status (Google, Facebook) - care va clasifica produsele în subcategoriile super promoted, normal promoted, low promoted, not promoted;
  • ROAS (return on ad spend) - cu etichetele high ROAS, medium ROAS, low ROAS, no ROAS,
  • Revenue (high revenue, average revenue, no revenue), Price, Trending Products, Hero products, Toxic products și Profitable products.

TRUDA investește 45.000 euro în lansarea de noi tehnologii, care pot dubla numărul de comenzi online.

În baza acestor etichete, magazinele online ar putea crește numărul de comenzi cu până la 100% la aceleași costuri de promovare online.

De la apariția companiei pe piață, în decembrie 2022, și până în prezent, cererea pentru tehnologia TRUDA a crescut cu aproape 50%. Printre clienții TRUDA se află magazine online din numeroase domenii, în special fashion, IT&C, food, beauty, casă și gradină, bricolaj, tehnologia fiind implementată în peste 92 de magazine online.

Printre agențiile partenere TRUDA se află Limitless Agency, dar și alte agenții din România și Polonia, compania estimând implementări în sute de magazine online prin intermediul agențiilor de marketing.

În 2023, TRUDA va investi în dezvoltarea de noi funcționalități de tip etichete, care clasifică produsele produsele în următoarele categorii - produse noi, produse vechi, status de marjă, status de profitabilitate, interacțiuni cu coșul de cumpăraturi. De altfel, compania are în plan investiții totale în valoare de cel puțin 250.000 de euro în dezvoltarea infrastructurii tehnologice și în echipa de vânzări și estimează o cifră de afaceri de 500.000 de euro.

Citeste si:
Hipermarketul Carrefour din Supernova Pitești va fi modernizat, parte a investiției austriecilor de la Supernova de 20 de milioane de euro
Hipermarketul Carrefour din Supernova Pitești va fi modernizat, parte a investiției austriecilor de la Supernova de 20 de milioane de euro

Cum funcționează tehnologia TRUDA

Platforma se conectează prin API la Google Analytics, Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads sau alte platforme, conexiune care are loc în 20-30 de minute, și descarcă informații despre costurile de marketing asociate cu fiecare produs și rezultatele obținute de acestea. Platforma rulează apoi algoritmi pentru a determina importanța fiecărui produs în întregul ecosistem.

TRUDA analizează produsele și venitul generat de aceastea, le etichetează după criterii relevante pentru fiecare business în parte (venit, cantitate, prețul produsului, trenduri, viteza de vânzare, produse toxice și produse tractor - HERO) și sugerează campanii de marketing. Implementarea sistemului pentru magazine online este realizată de echipa TRUDA, formată din 5 specialiști în marketing digital. Costul serviciilor de implementare, analiză și consultanță specializată pornește de la 350 euro, fiind oferite și servicii customizate. Campaniile de marketing sunt desfășurate de antreprenor, agenția de marketing sau specialistul de marketing, care are în continuare control.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  TRUDA, platformă de analiză în ecommerce, investește 45.000 de euro în noi tehnologii, în 2023