Lectură de 3 minute

18 Aug 2022 - Știri și Noutăți

Top Sport, de la o afacere de familie, la vânzări de peste 4 milioane de euro pe an

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

Compania Tehnorul, deținătoarea mărcii Top Sport, primul brand românesc în domeniu cu obiect de activitate comercializarea produselor sport și sportwear ale celor mai importante branduri sport din întreaga lume, anunță că pentru a doua jumătate din 2022 este în graficul creșterilor înregistrate în 2021 (3% față de 2019) și o cifră de afaceri de peste 4,12 milioane de euro.

În 2020, compania Tehnorul a atins valori mai mari – de peste 90% – provenite din mediul online, pe site-ul topsport.ro, deși a înregistrat o scădere cu 7,5% din cifra de afaceri, în contextul pandemiei. În a doua jumătate a anului 2022, firma înregistrează o menținere apropiată de creșterile din 2021, de 3% față de 2019, și o cifră de afaceri de 4,12 milioane de euro.

Compania înființată în anul 1994, cu capital integral românesc, comercializează branduri sport din întreaga lume (adidas, Emporio Armani EA7, Nike și Jordan, Puma Columbia, Skechers și altele) în 10 magazine fizice din țară și în cel online, topsport.ro.

Ultimii ani au fost marcați de provocări permanente, venite și din partea competiției, în special a mariilor companii internaționale care sunt mereu în căutare de noi piețe de desfacere. Totuși, magazinul online Top Sport este într-o poziție constantă ca pondere, de 35% din cifra totală de afaceri a firmei.

Top Sport este prezent fizic în Craiova, Slatina, Pitești, Alexandria și Mediaș. Este unul dintre cele mai cunoscute magazine online românești de profil, condus de o echipă de manageri tineri și parteneri ai companiei, care sunt promotori ai soluțiilor tehnice inovative, pentru a face din interacțiunea cu topsport.ro o experiență de cumpărături atractivă și facilă, bazată pe nevoile cumpărătorului și pe dorința acestuia de a reveni.

„Faptul că firma noastră a ajuns să fie o afacere de familie ne motivează tot mai mult să încercăm să aducem pe piață produse sport de calitate, în locații care să reziste trecerii timpului și schimbării preferințelor clienților. Echipa care susține magazinele fizice și online este formată din circa 50 de membri, o echipă alături de care lucrăm zilnic pentru a putea să le oferim celor care aleg produsele din gama noastră o experiență cât mai plăcută”, a declarat Dan Birtu, managing partner al companiei.

Vrea să se întărească pe online

Top Sport este business partner longeviv al adidas pe piața locală, a adus în România brandul EA7 (divizia Emporio Armani) cu peste 10 ani în urmă, a fost principalul reprezentant al brandului Puma în România și unul dintre pionierii promovării brandului Skechers și a multor altora de-a lungul timpului.

În ceea ce privește planurile de viitor ale companiei, obiectivul principal este dezvoltarea comerțului online, menținerea rezultatelor magazinelor Top Sport și introducerea de branduri noi în portofoliul propriu.

Cu o vechime în piața românească de 28 ani, înființată în 1994 cu capital integral românesc, compania Tehnorul, cu marca sa înregistrată Top Sport, este primul brand românesc în domeniu cu obiect de activitate comercializarea produselor sport și sportwear ale celor mai importante branduri sport din întreaga lume. Acesta se regăsește în zeci de magazine fizice și unul dintre cele mai reprezentative magazine online de profil.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Top Sport, de la o afacere de familie, la vânzări de peste 4 milioane de euro pe an