Lectură de un minut

09 Feb 2022 - Știri și Noutăți

Tokinomo obține o finanțare de 1,7 milioane de dolari pentru expansiunea globală a noilor soluții de retail media

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Tokinomo, start-up-ul care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obținut o finanțare de 1,7 milioane de dolari de la investitori membri TechAngels, Early Game Ventures si IPP. Investiția va fi folosită pentru crearea de soluții noi și accelerarea extinderii pe plan global.

Start-up-ul își propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate și creative, dar și să obțină date pentru a-și defini audiența.

În prezent, Tokinomo creează și distribuie o soluție brevetată de “brand activation” care promovează produsele în magazin și ajută la creșterea vânzărilor cu 200% în medie, fără reduceri de preț. Cu ajutorul partenerilor locali, roboții Tokinomo sunt utilizați în campanii în peste 40 de țări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României.

Roboții Tokinomo au fost concepuți pentru a diversifica și moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket.

Investiția în runda de tip pre-serie A de 1,7 milioane de dolari a fost condusă de un grup de angel investors membri ai asociatiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiții Early Game Ventures si Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo și una dintre cele mai recunoscute companii de retail marketing de pe piața locală. Investiția va fi utilizată pentru dezvoltarea produsului, dar și pentru a face angajări la nivel internațional.

În 2022, start-up-ul se concentrează pe dezvoltarea de produse noi pentru marketingul din magazine, dar și pe extinderea vânzărilor.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tokinomo obține o finanțare de 1,7 milioane de dolari pentru expansiunea globală a noilor soluții de retail media