Lectură de un minut

29 Sep 2014 - Știri și Noutăți

CEO-ul Noriel vrea extinderea companiei in tarile vecine

Abonează-te pe  

Retailerul de jucarii Noriel, prezent pe piata din Romania inca din 1993, a deschis primul magazin specializat in 2009, iar in prezent numara 44 de locatii. In urmatorii cinci ani se doreste extinderea in afara Romaniei, in tari precum Bulgaria, Ungaria si Serbia.

Brandul Noriel a fost lansat pe piata de sotii Mirela si George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a inceput prin a produce jocurile "Nu te supara, frate", "Comoara lui Piticot" sau "Pacalici" in diverse sectii din Bucuresti, iar in 1999 a infiintat propriul centru de productie in Prahova.

In prezent, retailerul cuprinde o retea de 44 de magazine. Recent, compania a lansat pe piata un nou concept: one-stop shop, adresat copiilor cu varsta cuprinsa intre 0 si 3 ani. Conceptul de “one-stop shop” are o suprafata de 1.000-1.500 mp si primele locatii vor fi deschise in centrul comercial Vitantis si parcul de retail Vulcan din Bucuresti. “Avem si produse proprii, dezvoltate cu un partener din China. Suntem atenti in a avea o sortimentatie variata. Industria este una extrem de competitiva, este crucial sa fii la curent cu noutatile care apar in piata”, a declarant Cristian Constantinescu, CEO Noriel.

Planurile companiei vizeaza extinderea acestui concept, cu suprafete cuprinse intre 700 si 1.000 mp, in orase cu peste 100.000 de locuitori. In plus, Noriel vizeaza extinderea in urmatorii cinci ani pe pietele din regiune, pe lista fiind tari precum Bulgaria, Ungaria si Serbia.

In ceea ce priveste cifra de afaceri, CEO-ul Noriel estimeaza pentru acest an un prag de 25 mil. euro, in crestere fata de 2013 cand retailerul a incheiat cu afaceri de 18 mil. euro.

Sursa: Wall-Street.ro

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  CEO-ul Noriel vrea extinderea companiei in tarile vecine