Aceasta continua in acest an prin lansarea unei editii limitate de cutii de bere personalizate cu cele mai frecvente 120 de nume de familie din Romania, care urmeaza sa ajunga pe rafturile magazinelor in perioada imediat urmatoare.
"Timisoreana a inteles intotdeauna valoarea sportului cu traditie indelungata – fotbalul – care a unit romanii de orice varsta, din orice colt al tarii, dar si al lumii si a decis sa fie parte din povestile scrise si in viitor de fotbalul romanesc. Acestor romani care au trait cu emotie, cu pasiune, fiecare moment din fotbal, celor care au transformat interesul pentru fotbal in pasiune, le dedicam aceasta editie limitata de cutii de bere. Vrem sa readucem in lumina valorile fotbalul adevarat, cu tot ce are el mai frumos, sa le reamintim romanilor de ce au inceput sa iubeasca fotbalul, sa le facem din nou inimile sa vibreze, sa simta ca si ei pot fi eroi ai fotbalului, indiferent de locul unde joaca: pe un teren artificial, pe un teren neamenajat, pe stadion sau in spatele blocului. Cata vreme joaca cu pasiune, cu emotie, sunt eroi adevarati. Iar ei, eroii adevarati, sunt cei care inspira fotbalul adevarat, de aceea am vrut sa le oferim recunoastere si printr-o editie speciala, dedicata lor”, a declarat Iulia Dobre, Senior Brand Manager Timisoreana.
- bronz la expozitia din Budapesta (1855)
- argint la expozitia din Timisoara (1891)
- Grand Prix-ul expozitiei din 1908
- aur si distinctia Champion Lager Trophy in 2007
- argint in 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanta din lumea berii
- World Beer Championship in Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 si 2008)