Lectură de 3 minute

14 Mar 2024 - Știri și Noutăți

The Body Shop deschide noi magazine în România și anunță creșteri în vânzările online

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

În luna aprilie este programată deschiderea unui nou magazin The Body Shop în Palas Iași, tot sub conceptul de Workshop Experience. Alte deschideri sunt planificate până la sfârșitul anului.

 

Sursa foto: The Body Shop

În pofida reorganizărilor la nivel european, operațiunile francizei din Romania, care constă în două magazine în AFI Cotroceni și ParkLake Mall, plus operațiunile e-commerce sunt în creștere constantă, pe măsură ce brandul își consolidează și restabilește poziția dominantă în piața de retail a cosmeticelor.

Operațiunile The Body Shop în Romania sunt conduse de IQ Verde, noul distribuitor oficial al brandului în Romania, parte din Cosmos Group și este condus de Lefteris Koklas. IQ Verde a devenit noul distribuitor oficial în 2023 și a relansat brandul pe piața din Romania cu planuri de expansiune rapidă în retail și prezență puternică în e-commerce cu acoperire națională.

“Astăzi, continuăm să fim cel mai etic, sustenabil, inclusiv brand și cea mai bună sursă de inspirație. Magazinele noastre iconice, platformele digitale și canalele sociale de vânzare targetată le oferă oamenilor experiențe de retail uimitoare, indiferent de obiceiul de cumpărare. The Body Shop este un brand puternic și relevant, cu o moștenire și istorie uriașe pentru Romania și vedem un potențial extraordinar în creșterea brandului pe piața locală.” – spune Lefteris Koklas, General Manager IQ Verde.

În urma relansării în Romania, IQ Verde a fost numit noul distribuitor oficial pentru Slovenia, iar operațiunile sunt în curs de implementare și acolo, cu noi deschideri de magazine și distribuție online.

The Body Shop apune în vestul Europei

În vreme ce unele operațiuni din vestul Europei sunt în restructurare, acest fapt nu afectează activitatea din România. De la preluarea de anul trecut, noul proprietar Aurelius Group, încearcă să reorganizeze modelul de business în câteva țări cheie din Europa, dar acest lucru nu afectează francizele internaționale ca Romania și Slovenia. Parte din transformarea continuă de la The Body Shop, este o re-prioritizare a canalelor de vânzări, cu accent pe piețele în creștere accelerată și o evoluție a modelului go-to-market, cu focus pe produse excepționale, pe un model operațional mai bine targetat.

“De la reintroducerea brandului pe piață anul trecut în august, am observat performanța excelentă a celor două magazine și vedem rezultate promițătoare pentru magazinul online pe care l-am lansat,” adaugă Lefteris Koklas, General Manager IQ Verde.

The Body Shop se străduiește să facă produse de cea mai înaltă calitate cu cel mai scăzut impact asupra planetei. Acest lucru înseamnă folosirea ingredientelor naturale sau de origine naturală cât mai mult posibil. Oamenii au apreciat întotdeauna viziunea The Body Shop. Acum, mai mult decât oricând, pot aprecia ceea ce facem și felul în care lucrăm.

Citeste si:
Val de disponibilizări în 2024: cine sunt marii retaileri care renunță la angajați pentru a reduce cheltuieli
Val de disponibilizări în 2024: cine sunt marii retaileri care renunță la angajați pentru a reduce cheltuieli

Fondat în 1976 în Brighton, Anglia, de către Dame Anita Roddick, The Body Shop este un brand global de frumusețe, certificat B Corp. The Body Shop caută să facă o diferență pozitivă în lume, oferind produse de îngrijire a pielii, îngrijire corporală, îngrijire a părului și machiaj de înaltă calitate, inspirate de natură, produse în mod etic și durabil. După ce a fost pionier în filozofia conform căreia afacerile pot fi o forță pozitivă, acest etos este în continuare forța motrice a brandului.

IQ VERDE, noul distribuitor The Body Shop în România, face parte din Cosmos Group și este condus de managerul Lefteris Koklas.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  The Body Shop deschide noi magazine în România și anunță creșteri în vânzările online