Lectură de 2 minute

04 Oct 2021 - Știri și Noutăți

The Beer Institute și Alexandra Calafeteanu Design, două noi magazine românești deschise în Mega Mall, în cadrul programului dedicat antreprenorilor locali

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Designerul român Alexandra Calafeteanu a deschis un magazin în centrul comercial Mega Mall, în cadrul programului „Deschis: Pop-Up Shop” dedicat antreprenorilor locali. Magazinul de retail specializat de bere și cidru The Beer Institute ocupă și el un spațiu exclusiv în centrul comercial.

Antreprenorii locali pot să-și deschidă propriul magazin fizic, în cadrul programului „Deschis: Pop-Up Shop” la Mega Mall, prin care antreprenorii beneficiază de condiții flexible de găzduire din partea mall-ului pe perioade cuprinse între 3 - 6 luni, cu posibilitatea de extindere în funcție de rezultate.

De la inaugurarea programului în luna iulie 2021, Mega Mall a găzduit magazinul The Beer Institute, un concept de retail specializat, dedicat exclusiv berilor și cidrului, ambele artizanale românești, făcute în micro-berării din toate colțurile țării. Inaugurat în 2018, The Beer Institute aduce în Capitală beri artizanale din toată țara, precum Iași, Cluj, Sibiu, Sălaj, Timișoara, Constanța, Buzău sau Oradea.

În cadrul aceluiași program, designerul român Alexandra Calafeteanu și-a deschis primul magazin în Mega Mall, la parter. Pe rafturile magazinului se găsesc costume office colorate semnate Luana Mod, genți din piele naturală, lucrate impecabil în noile tendințe de la Wild Inga, curele, de la Mabotex, tot din piele naturală și pantofii creați de Inspiring Lux încă din 1988.

Deschis: Pop-Up Shop este un parteneriat dedicat business-urilor mici locale, iar printre cei care pot accesa programul se numără branduri de design, fashion și design de obiect, furnizori de servicii care vor să experimenteze pentru prima dată cu un spațiu fizic sau vor să ia contact cu un alt tip de public.

Mega Mall este unul dintre centrele comerciale din București. Mega Mall a fost inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total cca. 200.000 metri pătrați și face parte din portofoliul NEPI Rockcastle. Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 76.000 de metri pătrați, dispuși pe 5 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de aproximativ 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  The Beer Institute și Alexandra Calafeteanu Design, două noi magazine românești deschise în Mega Mall, în cadrul programului dedicat antreprenorilor locali