Lectură de 3 minute

26 Aug 2022 - Știri și Noutăți

TEX, brandul exclusiv Carrefour, continuă seria colecțiilor în colaborare cu designeri români

Otilia Caloian

Abonează-te pe  

TEX, brandul de modă disponibil exclusiv în magazinele Carrefour, continuă demersul de implicare activă în industria de modă din România, de această dată în colaborare cu designerul Smaranda Almășan. Colecția capsulă conține șase piese în ediție limitată și este disponibilă în hypermarketurile Carrefour selectate și online.

Colecția Smaranda Almășan X TEX este a doua din seria colaborărilor cu designeri români pentru TEX și face parte din demersul prin care brandul de modă încurajează, sprijină și promovează valorile locale. Toate acestea au loc în parteneriat cu designeri și artiști români din industria modei ale căror principii creative se regăsesc în universul TEX.

Ediție limitată: doar 6000 de produse în magazine și online

Colecția a fost creată în ediție limitată. Cele șase piese din colecția capsulă au fost produse în doar 1.000 de exemplare fiecare și sunt disponibile în 27 de magazine Carrefour și online, la prețul de 99,99 Lei și 129,99 Lei.

“Suntem foarte încrezători în faptul că această colecție va fi bine primită de către clienții actuali TEX de toate vârstele. Cel mai bun exemplu este succesul pe care l-am avut acum un an, cu prima colecție în colaborare cu un designer român - Irina Schrotter X TEX, unde 24% din vânzări au fost înregistrate chiar în prima săptămână de la lansare. Mai mult de atât, colecția a avut 20% share în online și a atras noi clienți: un procent impresionant de 86% din clienții noi din online au cumpărat articole Irina Schrotter x TEX. Bazat pe aceste cifre, avem toată încrederea că noua colecție Smaranda Almășan X TEX va avea parte de același succes și știm că clientele noastre se vor bucura să poarte creații de designer la prețuri TEX“, a declarat Anca Darfeuille, Textile Director Carrefour.

Inspirația colecției vine din lumea artelor, de la faimosul grup de design și arhitectură Memphis Milano fondat în anii ’80 de Ettore Sottsass. Pornind de la cromatica Memphis, designerul Smaranda Almășan a creat un joc de culori asociat în contraste simultane și cantitative transpuse în actualitate pe țesături fluide cu croieli minimaliste. Motivul de inspirație se regăsește și în denumirile pieselor ce amintesc de numele designerilor din grup.

“Acum, mai mult ca oricând, este important ca designerul să coboare de pe catwalk și să se apropie de publicul larg, de femeia reală, de aceea am fost extrem de încântată de această colaborare. În întâmpinarea provocării lansate de TEX am imaginat o serie de produse inspirate la nivel de formă și cromatic de o serie de obiecte de design create de Grupul Memphis. Piesele din colecția Smaranda Almășan X TEX pot fi purtate de siluete și caractere cât mai diverse. Mi-ar plăcea să fie purtate cu relaxare și umor de oricine se regăsește în această poveste colorată ce face tranziția între sezonul de vară și cel de toamnă”, a declarat Smaranda Almășan.

Designerul Smaranda Almășan este profesor la Universitatea de Artă și Design Cluj-Napoca, secția Modă, iar în paralel și-a dezvoltat propria linie vestimentară. În cei 15 ani de carieră, creațiile sale au putut fi admirate atât la evenimentele de modă și design locale, precum Romanian Design Week din București și Romanian Creative Week Iași, cât și internațional, la Vienna Fashion Week, unde designerul își prezintă constant colecțiile încă din 2012.

Citeste si:
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți în noul centru comercial 
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți în noul centru comercial 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  TEX, brandul exclusiv Carrefour, continuă seria colecțiilor în colaborare cu designeri români