TEILOR Orange Concept introduce ideea de lux contemporan, având o paletă de culori cu tonuri luminoase, menită să inspire bucurie și seninătate, în timp ce portocaliul ca accent de culoare este conceput să evoce un sentiment de entuziasm și pasiune. În următorii doi ani, ne vom concentra pe reamenajarea tuturor locațiilor noastre cu noi design-uri de magazine care să atragă consumatorii tineri.
Roxana Achim, Head of Design & Project Management al TEILOR
Locația redeschisă se numără printre cele două magazine TEILOR din AFI Cotroceni, celălalt fiind TEILOR Exclusive, care oferă o selecție de produse de bijuterii cu diamante și pietre prețioase, pentru o experiență completă de shopping pentru clienți.
Magazinul TEILOR redeschis recent are o suprafață de aproximativ 80 mp, încadrându-se în media dimensiunii magazinelor din rețea, cu un trend ascendent în ultimii ani.
TEILOR operează în prezent o rețea de 65 de magazine de bijuterii de lux, dintre care 14 sunt situate în străinătate, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR are cinci platforme de eCommerce - teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.
Ca parte a strategiei de expansiune, până în 2024, TEILOR se va concentra pe consolidarea prezenței pe piețele existente. Începând cu 2025, compania va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând să deschidă între patru și șase magazine noi pe an în locații premium.
TEILOR este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux cu o tradiție de 24 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, TEILOR deține 65 de magazine fizice și o prezență online puternică prin intermediul platformelor sale de eCommerce teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg. Colecțiile TEILOR includ bijuterii din aur, precum și bijuterii încrustate cu diamante și pietre prețioase adaptate dorințelor clienților.
Se redeschide Peek & Cloppenburg în Băneasa Shopping City
