Deschiderea magazinului din Wroclaw face parte din strategia noastră de extindere la nivel internațional, ocazie cu care bifăm cel de-al treisprezecelea magazin al rețelei TEILOR din afara României.
Willy Dicu, CEO al TEILOR
Noul magazin TEILOR este situat în Wroclavia Shopping Center din Wroclaw și are o suprafață de aproximativ 87 mp, fiind gestionat de patru angajați. Colecțiile TEILOR din acest magazin includ o brățară cu o valoare de peste 20.000 de euro, un inel cu diamant fancy în valoare de peste 16.000 de euro, precum și un inel fluture cu diamante și pietre prețioase, cu o valoare de peste 11.000 de euro.
În 2022, TEILOR a deschis opt magazine, dintre care trei în România – în București, Iași și Piatra Neamț – trei în Polonia și câte unul în Cehia și Ungaria. Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea unui alt nou magazin, care va dezvolta rețeaua TEILOR până la 65 de magazine, dintre care 51 de magazine în România și 14 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.â
Având în vedere contextul economic, politic și social extern, precum și specificul pieței și nevoia de poziționare a brandului, TEILOR se va concentra între 2022 și 2024 pe consolidarea prezenței pe piețele existente, prin intermediul rețelei sale din România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Începând cu anul 2025, TEILOR va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând deschiderea a patru-șase magazine noi pe an în locații premium.
TEILOR este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux cu o tradiție de 24 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, TEILOR deține 64 de magazine fizice și o prezență online puternică prin intermediul platformelor sale de eCommerce teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg. Colecțiile TEILOR includ bijuterii din aur, precum și bijuterii încrustate cu diamante și pietre prețioase adaptate dorințelor clienților.
Polonia nu mai este al doilea cel mai mare producător de bere din UE. Ce țară i-a detronat pe polonezi
