Lectură de 3 minute

28 Jul 2021 - Știri și Noutăți

Tehmag anunță investiții de 800.000 de euro în dezvoltare, după afaceri de peste trei milioane de euro în 2020

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Grupul de magazine online Tehmag, care comercializează echipamente și utilaje industriale inclusiv sub brandul propriu Bielda, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri în 2020 de 20%, ajungând astfel la 3,1 milioane de euro. Pentru acest an, Tehmag își propune să investească în dezvoltarea grupului 800.000 de euro, iar ca obiectiv financiar, apropierea de pragul de 4 milioane de euro.

Pentru acest an, Tehmag estimează la nivel de grup o creștere de 30%, pe fondul revenirii anumitor segmente de piață, dar și ca urmare a dezvoltării portofoliului și accesării a noi segmente de piață din perioada precedentă. Astfel, grupul mizează îndeosebi pe dezvoltarea brandului Bielda, care oferă clienților, pe lângă produse, servicii conexe: instalare, transport, service și garanție.

De asemenea, pentru următorul an, Tehmag are în vedere extinderea cu un depozit de 600 de metri pătrați care să asigure creșterea capacității de livrare din stoc, proporțional cu planurile de dezvoltare și evoluția accelerată de pe piața locală și internațională. Valoarea investiției este estimată la 800.000 de euro.

Primul trimestru al anului arată mai bine decât finalul anului 2020, iar compania estimează că relaxarea restricțiilor va impulsiona business-ul pe verticalele care au stagnat anul trecut, precum HoReCa sau producție publicitară.

,,Am fost afectați în 2020 de schimbările generate de pandemie mai ales prin prisma clienților din zona HoReCa, care reprezentau o categorie importantă de clienți pentru noi. Per ansambul însă, cererea s-a menținut stabilă, având în vedere că piața construcțiilor este într-o continuă dezvoltare. De asemenea, dezechilibrul inevitabil înregistrat pe anumite nișe, a fost compensat prin dezvoltarea brandurilor noi, orientate către segmente strategice prin brandul propriu Bielda, unde am înregistrat o dinamică peste așteptări și cu care am reușit să ne dezvoltăm inclusiv în offline'', a declarat Mihai Nica, cofondator Grup Tehmag.

După un an de la lansarea brandului propriu Bielda, cele mai populare echipamentele comercializate sub aceasta marcă sunt mașinile laser pentru debitare și sudura.

Având în vedere valoarea și specificitatea echipamentelor vândute de magazinele online din Grupul Tehmag, comanda medie se situează în jurul a 50.000 lei.

Cu o prezență de 10 ani pe piața din România, grupul Tehmag comercializează online utilaje și echipamente pentru construcții, prin intermediul platformelor online DepozitulDeGeneratoare.ro (lansat în 2012, axat pe comerțul de generatoare de curent), Tehmag.ro și Stivuire.ro. Începând cu 2019, grupul cuprinde și brandul propriu, Bielda, care acoperă segmentul de echipamente industriale specializate - mașini laser, mașini plasmă, mașini waterjet, abkanturi, ghilotine tablă, roboți de sudură, echipamente de manipulare tablă.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie

Tehmag a fost înființat în decembrie 2010, fiind printre proiectele online care au abordat echipamentele și utilajele de construcții. Investiția inițială a companiei a fost de câteva mii de euro, iar primul an a adus un rulaj de peste o sută de mii de euro.

Anul trecut, antreprenorul în serie Mihai Nica, cofondatorul grupului Tehmag, a investit și într-un alt segment de piață, cu adresare directă către consumator, comercializând gadgeturi de beauty, tot sub un brand propriu, respectiv Sempasi, disponibile pe Sempasi.ro si, din 2021, în magazinele Douglas, Mariounnaud, Notino s.a.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tehmag anunță investiții de 800.000 de euro în dezvoltare, după afaceri de peste trei milioane de euro în 2020