Lectură de 2 minute

07 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Platforma de livrare de mâncare tazz by eMAG a avut vânzări de 13 ori mai mari, în anul pandemic 2020

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

tazz by eMAG a avut vânzări de 13 ori mai mari, în 2020, de când a înregistrat peste 1,2 milioane de instalări ale aplicației mobile și a adunat peste 5.000 de restaurante și magazine partenere în platformă, până în luna aprilie a acestui an.

Platforma tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale aplicației mobile și peste 500.000 de clienți activi în fiecare lună, fiind cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink”.

Investițiile și proiectele derulate pe parcursul anului trecut au condus la vânzări cu valori de 13 ori mai mari față de cele din 2019. Mâncarea și produsele de bază au înregistrat cele mai mari creșteri: produse de curățenie, articole sportive, cosmetice și alte produse de îngrijire personală.

„Dincolo de contextul pandemiei, pentru noi a fost un an în care am trecut printr-un rebranding, ne-am schimbat complet tehnologia, ne-am mărit echipa de șase ori și am lansat parteneriate foarte puternice care, într-un final, au generat vânzări de 13 ori mai mari decât în anul precedent”, a spus Alin Șerban, CEO tazz by eMAG.

Platforma, care a ajuns la un portofoliu de peste 6.000 de restaurante și magazine partenere, își propune să depășească pragul de 10.000 de parteneri în următorul an și să genereze un volum de vânzări de opt ori mai mare în 2021.

Investiții de 26 milioane de lei în tehnologie și echipă

Dintre cele peste 26 milioane lei pe care tazz by eMAG i-a investit anul trecut, cea mai mare parte a mers către îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin intermediul tehnologiei din spatele platformei, dar și către îmbunătățirea calității livrării. De asemenea, o parte importantă a acestor investiții a mers către digitalizarea micilor comercianți.

În următorul an, tazz by eMAG are în plan investiții direcționate în îmbunătățirea experienței de cumpărare prin intermediul inteligenței artificiale, livrarea din ce în ce mai rapidă și extinderea în noi orașe. Pentru a susține în continuare dezvoltarea platformei, tazz by eMAG va angaja anul acesta 100 de specialiști în IT.

În prezent, tazz by eMAG este prezent în 22 de orașe: în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, Ploiești, Craiova, Arad, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Pitești, Galați, Brăila, Reșița, Botoșani, Târgu Mureș, Suceava și Roman.

Citeste si:
Packeta România a livrat peste 7,5 milioane de colete în 2023. Compania va extinde rețeaua de puncte pick-up  
Packeta România a livrat peste 7,5 milioane de colete în 2023. Compania va extinde rețeaua de puncte pick-up  

Platforma își propune să fie prezentă în toate orașele cu o populație de peste 100.000 de locuitori în următorii trei ani.

tazz by eMAG este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Platforma de livrare de mâncare tazz by eMAG a avut vânzări de 13 ori mai mari, în anul pandemic 2020