Lectură de 3 minute

27 Feb 2024 - Știri și Noutăți

Tara Interactive a încheiat 2023 cu afaceri de peste un milion de euro și vrea să intre în Orientul Mijlociu

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

TARA Interactive, companie românească de dezvoltare de software, a încheiat anul 2023 cu afaceri de peste 1,2 milioane de euro (la nivel de grup), în creștere cu 15% față de anul anterior. Pentru 2024, compania estimează un avans de aproximativ 30% pentru business-ul desfășurat în România și de circa 80% pentru cel la nivel internațional, în contextul în care, peste 70% din afacerile TARA Interactive au loc în afara României. 

Sursa foto: TARA Interactive

„Abordăm 2024 cu mari speranțe de creștere, mizând pe fondurile care vor ajunge în piață anul acesta, pe nevoia acută de digitalizare pe care o au companiile din România, dar și ca urmare a extinderi la nivel internațional. La acest moment, vedem în piață un optimism moderat în ceea ce privește evoluția de anul acesta, cea mai mare provocare ținând de recrutare sau de retenția angajaților”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive, menționând că, la nivel general, există în piață o tendință de eficientizare a costurilor prin digitalizare, automatizare și implementarea soluțiilor bazate pe inteligența artificială pentru îmbunătățirea proceselor interne și oferirea de servicii mai complexe clienților.

Anul acesta, TARA Interactive va targeta clienți mai mari, decizia strategică vizând abordarea de proiecte cu un grad mai mare de complexitate, mai ales la nivel internațional, în industrii în care deja a acumulat expertiză, precum eCommerce, logistică și medicală. Pentru piața din România, compania vizează, în special, proiecte de eficientizare a costurilor prin digitalizare, automatizare, implementare RPA și migrare a serviciilor în cloud.

„În ultimul an, am fost implicați în mai multe proiecte complexe. Unele sunt externe, altele sunt în direcția noastră de investiții, care vizează crearea de produse ce înglobează tehnologii de vârf. Cele mai multe dintre acestea, vor fi continuate și în 2024. Ele se bazează, în special, pe tehnologii moderne, cum ar fi AI și Blockchain. Mai precis, pe AI, flagship-ul nostru este un proiect de analiză de business cu ajutorul inteligenței artificiale, iar pe Blockchain, un proiect de partajare a datelor pacienților dintr-un lanț de clinici/spitale”, mai spune Vlad Lepădatu. „În ceea ce privește proiectele interne, țelul nostru este de a oferi antreprenorilor aplicații de gestiune cu asistenți AI - asistent financiar, logistic, de vânzări etc.”

O altă direcție de investiții a TARA Interactive se concentrează pe extinderea internațională. Compania își desfășoară deja activitatea în SUA, Marea Britanie și în mai multe țări din Europa, în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, eCommerce și retail.

În 2024, TARA Interactive țintește extinderea în Orientul Mijlociu, unde are deja stabilite mai multe parteneriate cu antreprenori pentru promovarea împreună a proiectelor și produselor.

TARA Interactive este o companie romnească inovativă, care contribuie la transformarea digitală a clienților săi prin furnizarea de servicii de dezvoltare software și consultanță care stimulează competitivitatea și inovația. TARA Interactive se află într-o poziție unică de a-și sprijini clienții, având la bază instrumente și metodologii bine închegate pentru a realiza și livra rapid proiecte software complexe. A fost înființată în 1991 ca o companie de IT orientată către implementarea de noi tehnologii. În prezent, TARA Interactive are peste 50 de angajați în birourile din București și Chișinău și desfășoară proiecte internaționale în SUA, Marea Britanie, Europa, România, etc., în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, eCommerce și retail.

Citeste si:
An cu vânzări record pentru Guess. Retailerul american și-a majorat profitul cu 30% în 2023 
An cu vânzări record pentru Guess. Retailerul american și-a majorat profitul cu 30% în 2023 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tara Interactive a încheiat 2023 cu afaceri de peste un milion de euro și vrea să intre în Orientul Mijlociu