Cu o populație de aproximativ 83 de milioane de locuitori, aceasta înseamnă că există doi Moș Crăciuni de ciocolată pentru fiecare persoană din Germania. Potrivit BDSI, producția din acest an a înregistrat o ușoară scădere de 1%, comparativ cu anul precedent, scrie ESM.
Cacao certificată
Cofetarii germani se orientează, de asemenea, către cacao certificată în conformitate cu standardele de sustenabilitate.
În 2022, proporția de cacao certificată în produsele de cofetărie vândute în Germania a fost de 81%, se arată într-un studiu BDSI. În primul sondaj, în 2011, această proporție era de aproximativ 3%.
Aproape două treimi (aproximativ 105 milioane) din Moșii de Crăciun din ciocolată produse în Germania au fost furnizate retailerilor germani de produse alimentare, marilor magazine și retailerilor specializați din Germania, a precizat BSDI.
Mai mult de o treime, adică aproximativ 62 de milioane, au fost exportate în țări europene, precum și în Marea Britanie, Canada, SUA, Australia, Noua Zeelandă și Africa de Sud.
Noile cercetări au arătat că, pe piețele de dulciuri și ciocolată, un număr tot mai mare de consumatori apreciază produsele care sunt atât accesibile ca preț, cât și nutritive, cu proprietăți naturale dovedite clinic.
Studiile de consum ale FMCG Gurus evidențiază faptul că 26% dintre consumatorii globali spun că lipsa de timp a dus la o cerere crescută de produse accesibile și sănătoase, iar producătorii de dulciuri și ciocolată trebuie să dezvolte gustări funcționale și nutritive care să nu afecteze gustul sau răsfățul.