50.000 de români cumpără produse bio sau sunt interesaÈ›i de provenienÈ›a È™i modul de creÈ™tere sau preparare a produselor consumate, iar alÈ›i 50.000 au o alimentaÈ›ie de tip vegan sau raw vegan, se mai arată din estimările SevaBloom.
Sevabloom a demarat aceste cercetări pentru a înÈ›elege mai bine nevoile È™i obiceiurile alimentare ale românilor. Sevabloom este o platformă locală care integrează cursuri video 6K È™i sfaturi dedicate exclusiv persoanelor fizice, din partea unor experÈ›i în domenii ca nutriÈ›ie, gastronomie, psihologie È™i psihologia copilului sau coaching È™i training. De asemenea, oferă cursuri video celor interesaÈ›i să gătească plant based.
În 2019 s-au cheltuit circa 2,5 milioane euro pentru achiziÈ›ionarea de produse online dedicate dezvoltării personale, de la webinarii, la e-book-uri È™i podcasturi, potrivit estimărilor Sevabloom. „Am observat, de-a lungul ultimilor ani, că tot mai mulÈ›i români au devenit interesaÈ›i de mâncarea sănătoasă, de organizarea mai eficientă a vieÈ›ii È™i de creÈ™terea armonioasă a copiilor. Aceste domenii au o dinamică din ce în ce mai accelerată È™i în țările din vest", a adăugat Chef Ștefan Niță, fondatorul Sevabloom.
Acesta mai adaugă că un număr foarte scăzut de români acordă atenÈ›ie crescută alimentaÈ›iei, fie că discutăm de o dietă cu produse de proveniență non-animală sau de modul în care sunt produse ingredientele pe care le folosesc. "Este vorba, din estimările noastre, doar de 100.000 de persoane, cu 75% sub media din Uniunea Europeană”, a încheiat Chef Ștefan Niță.