Lectură de 2 minute

23 Oct 2020 - Știri și Noutăți

Studiu BIANO: De când lucrează de acasă, românii au cumpărat mai multe decorațiuni pentru casă și grădină

Angela Alexandru

Odată cu intensificarea work-from-home, românii s-au concentrat mai mult pe cumpărăturile online de pe segmentul home & deco, în special pe achizițiile de decorațiuni. Conform datelor marketplace-ului home&deco biano.ro, în perioada martie-octombrie 2020 s-au înregistrat creșteri notabile de vânzări pentru achizițiile de decorațiuni pentru camerele de lucru, vizitatorii manifesând interes crescut și pentru decorațiunile din materiale sustenabile.

Fii alături de noi la retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis pe 27 și 28 octombrie pentru a afla ultimele trenduri din industria de retail și eCommerce. Te poți înscrie gratuit AICI. 

Traficul în această secțiune de pe www.biano.ro (marketplace ce reunește ofertele celor mai importante magazine online de pe segmentul home&deco din România) a crescut cu 10.000 de utilizatori de la lună la lună, în intervalul martie-octombrie 2020, interesul vizitatorilor fiind concentrat pe subcategorii de produse specifice pentru decorarea casei și a grădinii - top 3 fiind ocupat de tablouri (în special reproducerile de autor), oglinzile de podea și ceasurile de perete.

O surpriză au reprezentat-o categoriile de decorațiuni sezoniere care aveau în mod tradițional o ascensiune din toamnă sau în magazinele fizice - respectiv brazii artificiali de Crăciun și ghirlandele luminoase, care au început să fie cumpărate încă din luna iunie. În plus, ca o premieră pentru achizițiile home&deco online, o parte semnificativă a vizitatorilor s-a orientat și către decorațiuni din materiale sustenabile.

CITEȘTE aici despre un studiu conform căruia 5% dintre români fac deja achiziții online pentru Crăciun

Citeste si:
STUDIU Retailerii europeni intenționează să își extindă afacerea, în ciuda crizei Covid-19

“Anul 2020 a redefinit experiența de cumpărare, tot mai mulți utilizatori cumpără online inclusiv decorațiuni sau cadouri de Crăciun pe care înainte le-ar fi cumpărat dintr-un  magazin fizic. Retailerii care nu s-au gândit până acum să vină în online ori au considerat această verticală de business doar o alternativă ulterioară ar trebui să investească masiv în digital. Cifrele din acest an demonstrează că achizițiile online le permit oamenilor să facă cumpărăturile într-un mod sigur, simplu și rapid - inclusiv pe segmentul home & deco”, afirmă Irina Jereghea, Business Development Manager în cadrul echipei BIANO România.

Echipa BIANO își propune să simplifice procesul de selectare a produselor de mobilă pentru utilizatori și să redea o viziune realistă - inspirație cu adevărat folositoare și practică - pentru potențialul produselor prezentate. Odată deciși asupra unui produs, utilizatorii pot căuta acest produs pe BIANO.ro prin intermediul fotografiilor, un instrument de inteligență artificială sau pot să apeleze la filtrarea AI inteligentă on-site, chiar și shopping prin intermediul platformelor sociale.

Lansat pentru prima oară în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în șase alte țări pe parcursul a cinci ani, respectiv România (unde este prezent din 2018).

Citeste si:
Douglas lansează o categorie dedicată cosmeticelor românești
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Studiu BIANO: De când lucrează de acasă, românii au cumpărat mai multe decorațiuni pentru casă și grădină