Lectură de un minut

15 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Strongbow lansează un nou sortiment de cidru, cu coacăze negre

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Strongbow. brand din portofoliul Heineken, lansează pe piața din România o nouă variantă de cidru, Strongbow Dark Fruit, cu coacăze negre.

Noua variantă, Dark Fruit, este disponibilă în sticla nereturnabilă de 330 ml și doză de 500 ml.

Comunicarea lansării și interacțiunea cu publicul-țintă vor fi susținute printr-o campanie ce include un mix variat de canale media. Noul sortiment se va regăsi și la principalele festivaluri de muzică de anul acesta.

Strongbow Dark Fruit este cea mai recentă inovație din portofoliul Strongbow. Brandul numărul a fost introdus pe piața locală în anul 2015 de către Heineken România.

Heineken are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, este prezent în peste 70 de țări și are peste 80.000 de angajați. În România are un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Pe plan local are peste 1.100 de angajați.

Sursa foto: Facebook Strongbow

Citeste si:
Google va lansa varianta mai ieftină a telefoanelor Pixel 8 și 8 Pro. Cu ce avantaje vine noul model 
Google va lansa varianta mai ieftină a telefoanelor Pixel 8 și 8 Pro. Cu ce avantaje vine noul model 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Strongbow lansează un nou sortiment de cidru, cu coacăze negre