Lectură de 2 minute

20 Aug 2021 - Știri și Noutăți

Stretto intră în zona de B2C și preconizează o creștere a cifrei de afaceri cu cel puțin 30%

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Stretto, divizia de Out Of Home a grupului Alka ce oferă soluții de servire a cafelei (produse, echipamente și service), intră în zona de B2C prin intermediul magazinului online www.stretto.ro și preconizează o creștere cu cel puțin 30% a cifrei de afaceri față de anul 2020.

Anul 2020 a reprezentat o provocare pentru Stretto ca urmare a nenumăratelor restricții impuse zonei Horeca și offices, principalele puncte de desfacere ale business-ului. Astfel, pe parcursul anului trecut, compania a transferat core business-ul către alte subcanale și ocazii de consum relevante în contextul pandemic.

În anul 2020, piața de cafea a crescut cu 13% față de anul precedent (măsurătoare făcută doar în zona de retail), iar aportul majoritar vine din consumul de acasă. Conform informațiilor disponibile public, anul trecut a adus o creștere considerabilă a comerțului online, inclusiv în zona cafelei și a ceaiurilor.

În ultimii ani am observat o cerere crescută în zona cafelei de calitate printr-o deschidere importantă către sortimentele premium. Consumatorul final este mult mai selectiv și venim în întâmpinarea lui prin lansarea magazinului online www.stretto.ro, unde va găsi sortimente de cafea premium, single origins și blend-uri”, spune Silviu Neagoe, national Out Of Home manager Alka Group.

Înscrie-te la conferința retailArena: A Game of The Future și află cele mai noi informații din industrie și sfaturi de la profesioniștii din piață.

Stretto, în peste 900 de locații

Cafeaua Stretto este prezentă în peste 900 de locații la nivel național și acoperă ambele segmente B2B și B2C. Anul acesta, Stretto OOH a început expansiunea business-ului și în Bulgaria.

Cafeaua face parte din ADN-ul companiei. A fost prima noastră linie de business. Alka a debutat ca primă prăjitorie locală din București și avem experiență în prăjirea și comercializarea cafelei de peste 25 de ani. (...) Anul acesta am lansat noi sortimente de cafea și magazinul online pentru a facilita accesul consumatorului la produse rapid și sigur. De asemenea, suntem într-o continuă consolidare a poziției noastre în locațiile de consum on the go. Intenționăm ca în perioada următoare să investim sume considerabile pentru a ne asigura o creștere de două cifre”, declară Ady Hirsch, CEO Alka Group.

Grupul Alka a fost înființat în anul 1994 și este una dintre primele companii producătoare și distribuitoare de cafea măcinată ambalată, vidată și în pliculețe. De atunci, Alka a investit zeci de milioane de euro în tehnologie și în dezvoltarea producției locale. Alka Group este activă în următoarele categorii: snacks-uri sărate coapte, semințe, napolitane, prăjituri, biscuiți și cafea.

Citeste si:
Festivalul cafelei în București: când și unde va avea loc
Festivalul cafelei în București: când și unde va avea loc

Portofoliul de brand-uri cuprinde: Alka, Toortitzi, Soocitzi, Meteoritzi, Elephant (denumirea snacks-urilor sărate pentru export), Alfers, Prăjitura Casei, Stretto și Gold Mocca. Alka este activă în România și în peste 40 de țări. De asemenea, compania este importator și distribuitor al produselor Perfetti Van Melle pentru brandurile Chupa Chups și Mentos.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Stretto intră în zona de B2C și preconizează o creștere a cifrei de afaceri cu cel puțin 30%