Lectură de 2 minute

26 Jun 2020 - Știri și Noutăți

Strategia de sustenabilitate a L`Oreal pentru 2030: plastic reciclat și sistem de etichetare care arată impactul asupra mediului

Anca Olteanu

Producătorul de cosmetice și produse de îngrijire L`Oreal a anunțat strategia de sustenabilitate, iar printre obiectivele care trebuie îndeplinite până în 2030 se numără utilizarea plasticului reciclat în ambalajul produselor și reducerea gazelor cu efect de seră și a amprentei de carbon. Mai mult, compania a realizat un sistem de etichetare a produselor care arată impactul acestora asupra mediului înconjurător.

Strategia companiei:

  • Până în 2025, activitățile L`Oreal își vor reduce amprenta de carbon la zero prin îmbunătățirea eficienței energetice și folosirea energiei regenerabile.
  • Până în 2030, tot plasticul folosit în ambalajele produselor L`Oreal va veni din surse bio sau va fi reciclat.
  • Până în 2030, compania va reduce cu 50% per produs finalizat, comparativ cu 2016, emisiile de gaze de seră.

După cum a anunțat anterior, compania va aloca 150 de milioane de euro către problemele de mediu și de natură socială.

Nou sistem de etichetare pentru Garnier

Compania a dezvoltat un sistem de etichetare al impactului social și de mediu al produselor. Etichetarea va include un scor pe o scară de la A la E, „A” fiind considerat „cel mai bun din clasă” în ceea ce privește impactul asupra mediului înconjurător. Etichetele și scorurile vor fi disponibile pe paginile web ale produselor. Primul brand care va implementa acest sistem, începând chiar de anul acesta, este Garnier, pentru produsele destinate părului, acesta fiind al treilea cel mai cumpărat brand la nivel mondial și liderul pieței din Franța. Procesul de etichetare se va extinde și în alte țări, la alte branduri și produse L`Oreal.

În luna mai, compania a anunțat că va aloca 150 de milioane de euro către urgențele sociale și de mediu:

Citeste si:
Auchan lansează Zero Risipă, un proiect menit să combată risipa alimentară
  • Compania va dona 100 de milioane de euro, dintre care 50 de milioane vor fi folosite pentru a finanța restaurarea ecosistemelor forestiere și marine afectate, iar cealaltă jumătate va fi direcționată pentru a finanța proiecte de economie circulară.
  • Pentru a ajuta femeile vulnerabile, compania a creat un fond de 50 de milioane de euro, prin care vor fi sprijinite organizațiile de la firul ierbii și ONG-urile care luptă împotriva sărăciei și ajută femeile să se integreze profesional și social, oferă asistență de urgență refugiaților, previn violența împotriva femeilor și sprijină victimele.   

L’Oréal are un portofoliu de 36 branduri diverse și complementare. Grupul a generat vânzări de 39,87 miliarde de euro în 2019 și are 88.000 angajați în toată lumea. L’Oréal este prezent în toate rețelele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane de îngrijire, retail-ul din domeniul turismului, retail-ul propriu și e-commerce. L’Oréal România este parte a Grupului L’Oréal.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Strategia de sustenabilitate a L`Oreal pentru 2030: plastic reciclat și sistem de etichetare care arată impactul asupra mediului