Lanțul de magazine Starbucks a cerut, într-o cerere înaintată pe 2 iunie, aprobarea de a îi fi folosit numele pe stadioane sportive și în facilități de instruire pentru activități sportive, dar și în promovarea bussinesurilor, a sporturilor și a divertismentului.
Aprobarea ar putea permite lanțului de magazine cu sediul în Seattle să se alăture unor companii precum AT&T, Bank of America, Canadian Tire, FedEx, Oracle, PPG Paints, Target, Toyota și United Airlines al căror nume este deja asociat cu stadioane și arene sportive.
„Fie încearcă să obțină sponsorizări, fie dorește drepturi care să îi protejeze numele să fie folosit în acest mod'', a spus Ashley Dobbs, un profesor în drept la Universitatea Richmond din Virginia, specializat în proprietate intelectuală.
Starbucks a refuzat să comenteze această afirmație. Acordurile cu privire la drepturile de autor sunt adesea valabile zeci de ani și costă până la zeci de milioane de dolari anual.
Planurile trebuie trimise Biroului de Brevete și Mărci din SUA înainte de luna septembrie pentru a oermite avocaților să revizuiască aplicația Starbucks.
Amazon.com Inc (AMZN.O) a făcut un lucru diferit față de majoritatea sponsorilor atunci când a numit o arenă din centrul orașului Seattle Climate Pledge Arena.
Dacă Biroul nu are nicio obiecție, Strabucks va avea șase luni la dispoziție pentru a arăta marca spre comercializare. Compania poate solicita prelungiri în acest sens.