Comenzile drive-thru reprezintă acum 50% din toate vânzările din SUA la Starbucks, iar cererea de livrare a crescut cu aproximativ 24%. Băuturile reci personalizabile reprezintă aproximativ 75% din comenzile de băuturi din SUA, arată Entrepreneur.com.
În plus, design-urile magazinelor care nu s-au schimbat din perioada lor de glorie a cafenelei nu sunt în concordanță cu ceea ce caută consumatorii de azi - ridicări de cafea mai rapide și mai eficiente.
Compania va lansa sistemul Siren (numit după personajul de pe emblema sa), o nouă stație de lucru configurată pentru baristi care „reduce semnificativ timpul și numărul de pași pentru a face băuturi reci”.
În 2023, Starbucks va introduce și sistemul Cold Pressed Cold Brew, care promite să livreze clienților cafea presată la rece în câteva secunde, față de procesul de 20 de ore și 20 de pași pe care îl necesită în prezent.
Între timp, Starbucks își dublează capacitatea de livrare odată cu extinderea națională a parteneriatului său cu compania de livrare de alimente DoorDash, care urmează să fie lansată în anul fiscal 2023.
Starbucks intenționează, de asemenea, să crească beneficiile și avantajele pentru angajați, inclusiv creșterea timpului concediului de odihnă și sprijin pentru sănătate mintală, oportunități sporite de bacșiș digital și beneficii pentru gestionarea împrumuturilor pentru studenți.
Compania nu a specificat exact cum și unde vor fi distribuite cele 450 de milioane de dolari.