Lectură de 2 minute

25 Aug 2020 - Știri și Noutăți

Spy Shop, extindere în offline printr-un showroom de 60.000 de euro

Andra Imbrea

Spy Shop, magazin online ce se ocupă cu importatul și distribuția de sisteme de securitate în România, s-a extins în zona offline și a inaugurat un showroom, pe fondul unei cereri tot mai mari și a interesului crescut față de piața echipamentelor de securitate. 

Shy Shop a deschis prima locație fizică în Timișoara. Investiția în magazinul fizic de 100 de metri pătrați se ridică la peste 60.000 de euro. 

“Acest spațiu a venit în primul rând ca urmare a creșterii fluxului de clienți la sediu, dar și a nevoii de a vedea anumite produse expuse, de a le testa pentru a vedea atât modul de funcționare cât și materialele din care sunt făcute, acesta fiind un criteriu destul de important pentru unii clienți”, a declarat Sergiu Dăngulea, CEO Spy Shop.

“Spy Shop a avut primul showroom dedicat produselor de securitate și supraveghere, însă în urmă cu aproximativ 3 ani ne-am mutat într-un sediu nou și a fost nevoie să îl refacem. Pe lângă spațiul unde sunt expuse produsele, am creat mai multe locuri pentru consultanța clienților și plasarea comenzilor, dar și locuri speciale pentru service post vânzare și pentru efectuarea plății.” mai spune Sergiu Dăngulea.

În showroom pot fi văzute și testate mai multe produse de securitate ale brandurilor cunoscute de profil cum ar fi Dahua, Hikvision, Reolink, Paradox, Slinex, Motorline DSC etc., precum camere de supraveghere, echipamente smart home, videointerfoane, alarme smart WiFI, automatizari, precum și echipamente optice și de spionaj.

Citeste si:
Cum a evoluat piața eCommerce la un an de la primul caz Covid. Adopția online-ului va continua mai ales în cazul retailerilor locali

„Ne așteptăm ca această investiție să se reflecte și în creșterea cifrei de afaceri pe care am prognozat-o pentru anul în curs. Clienții vin în număr tot mai mare în showroom, văd produsele, își aleg ce doresc și tot procesul acesta decurge mult mai rapid în noua organizare. În momentul de față comenzile la sediu sunt aproximativ 10% din total și vedem un trend crescător în viitor”, continuă Sergiu Dăngulea.

Spy Shop prognozează o creștere a cifrei de afaceri cu 50% pentru anul 2020 ca urmare a vânzărilor susținute din prima jumătate a anului. Cu o cifră de afaceri de 30 milioane lei în 2019, compania pregătește noi investiții pentru susținerea creșterii și pentru anul viitor.

Spy Shop este unul dintre principalele magazine online de sisteme de securitate și supraveghere video, înființat în anul 2009. Operează prin intermediul site-ului spy-shop.ro și are în portofoliu peste 50.000 de produse de securitate și supraveghere video, echipamente adresate clientului final cât și partenerilor B2B, instalatori și distribuitori.

Citeste si:
Care sunt tendințele care vor defini online-ul în 2021, pe fondul digitalizării accelerate
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Spy Shop, extindere în offline printr-un showroom de 60.000 de euro