Noul concept de magazin lansat pe piața din România vine după inaugurarea unităților din Praga și Sofia, din octombrie anul trecut.
Cu o suprafață de 960 mp, noul magazin are un nou design, potrivit unui comunicat de presă.
Sportisimo a deschis în perioada pandemiei de Covid-19 șapte magazine noi în România și are în plan deschiderea a încă cinci până la finalul anului.
„Obiectivul tuturor celor care au lucrat la acest nou concept a fost ca magazinele să dobândească mai multă emoție care, în retailul contemporan, este principalul factor de diferențiere. Clientul, indiferent unde se află în magazin, trebuie să aibă o viziune de ansamblu clară a tuturor categoriilor existente”, a adăugat Petru Andronic, Country Manager Sportisimo Romania.
Sportisimo, prezent de șase ani în România, deține 35 de magazine pe piața locală și un shop online. Retailerul are colaborări directe cu brandurile internaționale. Sportisimo a început ca o mică afacere de familie, în 1999, iar în prezent deține cea mai variată gamă de echipamente sportive pe piața comercială din Cehia și Slovacia. Pe lângă e-shop, momentan compania are în jur de 190 de magazine în Europa, din care 104 sunt în Cehia, 46 în Slovacia, două în Ungaria și două în Bulgaria.