Lectură de 3 minute

13 Mai 2020 - Știri și Noutăți

SomProduct a avut vânzări de mobilă și decorațiuni online cu 60% mai mari în aprilie. Reduceri greșite au generat vânzări de 100.000 de euro

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Compania românească SomProduct a înregistrat o creștere de 60% a vânzărilor de mobilă și accesorii în luna aprilie 2020, comparativ cu aprilie 2019, cele mai vândute articole fiind saltelele, paturile, canapelele, seturile de mese și scaune, dar și categoria de accesorii pentru bucătărie, baie sau dormitor. Valoarea medie a comenzii a fost de 1.000 lei, dublu față de media categoriei de mobilă online conform cifrelor GPeC și ARMO pentru piața de e-commerce din România, potrivit unui comunicat de presă. 

SomProduct a închis magazinele fizice și a început o campanie de reduceri în online, cele mai mari scăderi de preț fiind la scaune de birou, decorațiuni, accesorii pentru baie, dormitor și bucătărie, dar și paturile, mobilier pentru copii și saltelele.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, vânzările SomProduct au crescut cu aproximativ 60%, iar categoriile pe care s-au înregistrat cele mai mari creșteri au fost decorațiunile, canapelele, saltelele și paturile.

Clienți noi în online

„Estimările specialiștilor în retail și e-commerce spun că piața de home & deco va crește în acest an. Dat fiind că publicul va petrece mai mult timp la domiciliu, apetența acestuia pentru redecorare și pentru înlocuirea unor piese de mobilier va fi în creștere. În plus, categoria de e-commerce home & deco se află la început, fiind una dintre verticalele cu potențial, dar având o rată de sub 10% din totalul pieței de e-commerce conform cifrelor raportate de GPeC și ARMO. Ca urmare, probabil că magazinele online de mobilă și decorațiuni cunosc și vor cunoaște în acest moment o reală oportunitate de a crea noi obiceiuri în rândul publicului. Publicul ar putea acum învăța că online poate dispune de o varietate mult mai mare de piese de mobilă sau decorațiuni, de o paletă mult mai largă de dimensiuni, modele, culori sau materiale’' continuă Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

Din totalul achizițiilor realizate pe SomProduct.ro în luna aprilie, peste 30% au fost făcute de clienți noi pentru magazinul online. Aceștia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obișnuia să efectueze achiziții în magazinele fizice ale SomProduct sau ale altor branduri din mall-uri sau magazine fizice. Până la finalul anului, o mare parte dintre tranzacțiile din zona de mobilă și decorațiuni online vor migra către mediul digital, comportamentul consumatorului român fiind schimbat după această pandemie: numărul tranzacțiilor achitate cu cardul fiind triplat.

Prețurile greșite în campania de vânzări

O eroare tehnică în weekend la lansarea campaniei reduceri a dus la erori în ceea ce privește prețurile a 12 produse din oferta SomProduct. În consecință, în magazinul online SomProduct au fost plasate comenzi pentru seturi de mese și scaune la 10 lei, fotoliu de masaj sau pat la același preț. În total, vestea s-a răspândit repede și au fost plasate peste 140 de comenzi sau în valoare de peste 100.000 de euro.

SomProduct anunță că va onora toate comenzile, în limita unei unități din fiecare produs.

În 1995, SomProduct a deschis o fabrică de saltele manufacturate de la Baia Mare. În anul 2008, SomProduct și-a lansat un magazin online, care a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, principalele categorii de produse vândute fiind canapelele, mobila de living și dormitor, saltelele și decorațiunile.

Citeste si:
my Geisha lansează o nouă gamă de produse și anunță reduceri de până la 35%
my Geisha lansează o nouă gamă de produse și anunță reduceri de până la 35%

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  SomProduct a avut vânzări de mobilă și decorațiuni online cu 60% mai mari în aprilie. Reduceri greșite au generat vânzări de 100.000 de euro