Lectură de 2 minute

11 Nov 2020 - Știri și Noutăți

SMYK All for Kids deschide un magazin de tip outlet în Fashion House Militari

Andra Imbrea

Retailerul polonez SMYK All for Kids deschide un nou magazin, în București, în Fashion House Outlet Militari. Cu o suprafață de peste 345 de metri pătrați, noua locație aduce un concept de poziționare nou, respectiv în parcurile de retail mari de tip outlet.

Rețeaua Smyk are deja 22 de magazine la nivel național, dintre care 5 în București, pentru care lucrează circa 200 de angajați. SMYK All for kids a deschis în 2019 patru magazine, iar anul acesta alte patru locații. Pentru anul 2021 retailerul polonez își propune să deschidă alte 5 magazine, "însă în funcție de noul context economic ne vom readapta planurile dacă este cazul".  

Magazinul cu numărul 22 este situat în incinta Fashion House Militari Centre, în cadrul West Park Militari pe Strada Comerțului 7-13, loc. Domneşti, jud. Ilfov.  “Ne-am dorit să le oferim clienților noștri o experiență diferită și să acoperim și acest target de persoane care cumpără din outlet produse de calitate la discount-uri de până la -70%. Dacă, în general, deschidem magazine în malluri și în parcuri de retail mari, de data aceasta vrem să acoperim o nouă nișă de piață și clienții să beneficieze de produsele Smyk All For Kids, din colecțiile trecute, cu reduceri de până la -70% pe tot parcursul anului” a declarat Sorin Stancu, director general SMYK All For Kids România.

De altfel, Cornelia Nicolae, retail operations director Fashion House Group, declara la retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis că businessul de outlet trece prin cea mai bună perioadă.  “Cred că în momentul acesta este cel mai favorizat. Consumatorii sunt tot mai atenți la cheltuielile pe care le fac și sunt mai sensibili la preț”, a declarat Cornelia.

Cei care trec pragul noului magazin SMYK All For Kids din Fashion House Militar se vor putea bucura de reduceri de până la -70% la toate produsele. În plus, ocazia deschiderii în perioada 12-15 noiembrie, vor fi extra reduceri de -20% la toate produsele deja reduse cu până la -70%.

Citeste si:
Grupul Aaylex, producătorul Cocorico, a înregistrat afaceri de aproape 160 de milioane de lei, în primele 3 luni din 2021

Oferta magazinului include o gamă variată de produse, de la articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu Cool Club, până la articole de puericultură – cărucioare, scaune de mașină, scaune de masă, cosmetice etc. De asemenea, un segment important de produse îl reprezintă jucăriile interactive și educaționale, pentru toate vârstele, atât  cele aparținând brandului propriu – SMIKI, cât și unor mărci globale cunoscute, cum ar fi LEGO, Mattel, Habsbro și altele.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  SMYK All for Kids deschide un magazin de tip outlet în Fashion House Militari