Conform studiului Omnibus realizat de Reveal Marketing Research pentru marca Skol în luna ianuarie 2023, top 3 al categoriilor de cheltuieli pentru care cei mai mulți români anticipează creșteri în acest an sunt utilitățile (86%), alimentele (73%) și combustibilul (52%). Conform cercetării, factura la utilități (lumina, gaze, apă, întreținere) are o pondere estimată de 25% din totalul cheltuielilor unei familii, cu o valoare medie de 577 lei.
Mecanismul de participare la promoție este simplu: la orice produs Skol cumpărat, sticlă, doză sau pet, codul de sub capac sau cheiță se trimite prin sms la numărul 1830 sau se înscrie pe www.racorestebarbatul.ro, iar cei înscriși pot câștiga, prin tragere la sorți, un voucher de 1.000 de lei zilnic pentru plata facturilor.
Prezent de 25 de ani pe piața românească, Skol este un brand din grupul Tuborg. Campania se desfășoară în perioada 1 februarie – 15 mai 2023, iar extragerile au loc săptămânal, oferind câte un premiu de 1000 de lei zilnic. Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și are un portofoliu format din mărci internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Carlsberg, SKOL Original, Holsten, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Bucur, Somersby, precum şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.