Lectură de 2 minute

13 Feb 2018 - Știri și Noutăți

Sistemul Coca-Cola in Romania se implica in dezvoltarea programelor pentru tineri

Abonează-te pe  

Coca-Cola isi reconfirma angajamentul fata de comunitatile locale si creeaza si implementeaza programe relevante pentru acestea. Astfel s-a lansat recent programul "Future Makers”, unul de educatie antreprenoriala, implementat de Global Shapers Bucharest Hub si Social Innovation Solutions, unul finantat de Fundatia Coca-Cola.

 

Constantin Bratu, Public Affairs Communication Manager Coca-Cola RomaniaAcesta se alatura proiectului „La TINEri este Puterea”, initiat si dezvoltat de Coca-Cola HBC Romania, aflat deja in al doilea an de implementare.

Implementat de Global Shapers Bucharest Hub si Social Innovation Solutions, cu finantare din partea Fundatiei Coca-Cola, programul „Future Makers” se adreseaza persoanelor cu varsta cuprinsa intre 20 si 29 de ani, care vor sa dobandeasca cunostintele necesare inceperii unei afaceri.

Acesta are 2 componente de interventie:

  • 35 ateliere de antreprenoriat in 13 judete: Bucuresti – Ilfov, Constanta, Prahova, Brasov, Sibiu, Dolj, Galati, Timis, Cluj, Mures, Bacau, Neamt si Iasi, ce vor avea loc in perioada februarie – mai 2018 o competitie de initiative antreprenoriale, cu premii totale de 20.000 de euro.

Prin intermediul atelierelor de antreprenoriat, „Future Makers” va pune la dispozitia a 1.500 de tineri din Romania informatiile necesare si suportul unei comunitati de profesionisti in afaceri. Competitia de afaceri urmand sa aiba mai multe etape. In perioada februarie-mai, va avea loc inregistrarea online a initiativelor antreprenoriale. La sfarsitul acestei perioade, vor fi alese 50 de echipe finaliste (initiative antreprenoriale) care vor urma, timp de 3 luni, un program de pregatire si mentorat, in care vor lucra la dezvoltarea planurilor de afaceri.

Programul se va incheia in noiembrie 2018, odata cu anuntarea si premierea castigatorilor.

Programul initiat in anul 2017 de Coca-Cola HBC Romania si implementat de Asociatia The Social Incubator, partenerul non-guvernamental selectat, a incheiat primele luni de la implementare cu rezultate remarcabile. Organizat sub forma unor ateliere de dezvoltare personala si profesionala, proiectul se adreseaza tinerilor cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani din categoria NEET (Not in Education, Employment or Training).

Incepand cu luna iulie 2017, peste 550 de tineri din Vaslui, Prahova si Bucuresti au participat la atelierele organizate, scopul acestor ateliere fiind imbunatatirea vietii tinerilor prin cresterea sanselor lor de a deveni activi pe piata muncii, dar si prin stimularea capacitatii de a lua decizii care sa le influenteze in bine viitorul.

Citeste si:
Start-up-ul grecesc Keyvoto, care vrea să fie ”Facebook-ul” retailerilor, intră în România
Start-up-ul grecesc Keyvoto, care vrea să fie ”Facebook-ul” retailerilor, intră în România

Proiectul „La TINEri este Puterea” continua si in 2018 cu planuri si obiective ambitioase: lansarea unei platforme de e-learning, o componenta importanta a programului, extinderea ariei geografice de implementare si cresterea numarului partenerilor institutionali implicati. De asemenea, programul isi propune sa ajunga la peste 3.000 beneficiari din categoria vizata.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Sistemul Coca-Cola in Romania se implica in dezvoltarea programelor pentru tineri