Lectură de 2 minute

14 Sep 2020 - Știri și Noutăți

Sistemul Coca-Cola în România a lansat Meniul Faptelor Bune, o inițiativă de sprijin a personalului disponibilizat din HoReCa

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Sistemul Coca-Cola în România, format din Coca-Cola HBC România și Coca-Cola România, continuă să ofere sprijin persoanelor afectate de pandemie. Împreună cu restaurantele partenere - Spartan, Salad Box, Mado, Noodle Pack, Sheriff  - și în colaborare cu Asociația The Social Incubator, Sistemul Coca-Cola în România a lansat Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cât mai multe persoane disponibilizate din domeniul Horeca să își găsească un nou loc de muncă.

Pentru fiecare Meniu al Faptelor Bune achiziționat din cele peste 100 de locații partenere până la data de 30 septembrie, câte 1RON este donat către Asociația The Social Incubator. Fondurile cumulate vor fi folosite în scopul reintegrării profesionale a persoanelor din domeniul ospitalității, care și-au pierdut locul de muncă din cauza pandemiei.

Toți cei înscriși în program vor primi sprijin profesionist pe întregul proces de căutare a unui nou loc de muncă, astfel:

  • Sesiuni de informare, consiliere și orientare în carieră;
  • Webinarii pentru creșterea nivelului de angajabilitate și dezvoltarea competențelor esențiale pentru jobul dorit;
  • Informații referitoare la locuri de muncă vacante, conform regiunii și zonei de interes;
  • Sprijin pentru găsirea unui nou job, cu prioritate în HoReCa, dar adresând, de asemenea, orice alt domeniu de interes pentru participant

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având în 2018 vânzări de 2,2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, are operațiuni în 28 de țări, deservind peste 600 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă largă de băuturi răcoritoare printre care băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezența acestui sistem pe piață locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB-ul României.

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Sistemul Coca-Cola în România a lansat Meniul Faptelor Bune, o inițiativă de sprijin a personalului disponibilizat din HoReCa