Cea mai mare comandă de Singles’ Day s-a ridicat la 4.700 de lei și a inclus 66 de produse, în timp ce cea mai mare comandă de Black Friday a avut valoare de 38.880 de lei și a fost plasată de un cumpărător din București. Cea mai mare comandă a inclus 227 de produse, iar cel mai scump produs vândut a fost un cărucior pentru bebeluși ce a costat aproximativ 2200 de lei.
Produsele cele mai căutate au fost jucăriile, parfumurile, cărțile, ceasurile, produsele home&deco și cele din categoria vin&gourmet.
De asemenea, peste 2,3 milioane de clienți unici au intrat pe elefant.ro de Singles’ Day și Black Friday. Comenzile de pe telefoane mobile și tablete s-au ridicat la 84% din total, cel mai mare procent de până acum, iar plata cu cardul a reprezentat 40% din total.
Cele mai multe comenzi au fost plasate din: București, Timiș, Iași, Cluj, Brașov, Constanța și Prahova. În orașele unde sunt deschise puncte de livrare marca elefant.ro sau easybox, peste 40% dintre comenzi au fost plasate cu ridicare din aceste pickup-points.
elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind celor peste 2.500.000 de clienți o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în punctele de livrare proprii din București și din țară, precum și prin partenerii strategici la nivel național. Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filiala la Chișinău, în Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.