Cele două companii au purtat "discuții detaliate" timp de mai multe săptămâni cu privire la o tranzacție. Cu toate acestea, nu există nicio certitudine că aceasta se va materializa, potrivit retail-insight-network.com.
Dacă se va ajunge la o tranzacție, se așteaptă ca Shein să cumpere marca Missguided și alte proprietăți intelectuale, în timp ce Frasers Group păstrează sediul central al mărcii.
Fondată de antreprenorul Nitin Passi, Missguided s-a luptat să facă față problemelor legate de lanțul de aprovizionare, creșterii costurilor de transport și concurenței tot mai mari din partea rivalilor.
La sfârșitul anului 2021, Alteri Investors a făcut o investiție semnificativă în Missguided. Cu toate acestea, brandul a intrat ulterior în insolvență în luna mai a anului trecut.
Shein operează în peste 150 de țări
Shein, care are sediul central în Singapore, a raportat rezultate remarcabile în timpul pandemiei. Se crede că firma a fost evaluată la aproximativ 66 de miliarde de dolari la începutul acestui an.
Gigantul chinez, care operează în prezent în peste 150 de țări, a mai anunțat un parteneriat strategic cu SPARC Group, un joint venture care include Authentic Brands Group și Simon Property Group. În cadrul acestei tranzacții, Shein a achiziționat aproximativ o treime din participația la SPARC Group. În schimb, SPARC Group a devenit acționar minoritar al Shein.
Proprietarul Ikea a achiziționat încă un centru comercial
