Lectură de 3 minute

10 Aug 2023 - Știri și Noutăți

Sezamo a redus cu 50% prețurile produselor de bază din categoria „Nutriție specială”

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Supermarketul online Sezamo a redus prețurile la 30 de produse de bază fără gluten, fără lactoză și fără zahăr, din categoria „Nutriție specială” la nivelul produselor de masă sau a oferit reduceri de până la 50%, în funcție de produs. Reducerile au fost făcute cu ocazia lansării categoriei, sunt susținute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii, și vor fi valabile până la finalul verii.
 

Sursa foto: Sezamo România

Supermarketul online consideră că această schimbare proactivă a politicii de prețuri va contribui la îmbunătățirea situației economice a familiilor care trebuie să urmeze un regim alimentar special. În ceea ce privește evoluția ulterioară a prețurilor produselor alimentare de tip diete speciale, după reducerea planificată, aceasta va depinde de evoluția vânzărilor. Prin urmare, Sezamo se va concentra acum pe creșterea gradului de conștientizare în rândul consumatorilor care sunt în situația de a urma diete stricte.

Sezamo dublează numărul de produse cu preț redus

În urma reacției pozitive a clienților din prima săptămână de după lansarea noii categorii, Sezamo a decis dublarea numărului de produse cu preț redus din categoria „Nutriție Specială”, ajungând acum la 60. Este vorba despre produse din cele șapte categorii alimentare: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Dukan, superalimente și proteic.

La o săptămână de la reducerea semnificativă a prețurilor produselor de bază din categoria Nutriție Specială, vânzările pentru aceste produse s-au dublat, în timp ce pentru întreaga categorie au crescut cu 50% comparativ cu săptămâna anterioară.

Cele mai mari vânzări s-au înregistrat la produsele fără zahăr, în special băuturile răcoritoare, și la produsele fără lactoză. Acestea s-au vândut chiar și de patru ori mai bine decât în săptămâna precedentă.

În ceea ce privește numărul de clienți, acesta s-a dublat în cazul produselor cu prețuri plafonate, iar în cazul categoriei Nutriție Specială, numărul de clienți a crescut cu 30%.

Supermarketul online Sezamo a lansat săptămâna trecută noua categorie, Nutriție Specială, care include peste 1000 de produse în șapte subcategorii, dintre care peste 400 de produse de la 30 de branduri speciale sunt nou adăugate în ofertă. „Nutriție Specială” este o categorie creată în completarea ofertei din vechea categorie „Gustos și fără”, unde clienții regăsesc și produse disponibile până acum doar în magazinele specializate, de la branduri precum Benjamissimo, Alnavit, Amisa, Obio sau Roobar.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (12000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane euro în 2021.

Citeste si:
Românii, mari iubitori de pisici. Sezamo va mări varietatea de produse pentru animale
Românii, mari iubitori de pisici. Sezamo va mări varietatea de produse pentru animale

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Sezamo a redus cu 50% prețurile produselor de bază din categoria „Nutriție specială”